פרטנר הודיעה על שינוי במבנה הארגוני שלה

בעקבות רכישת 012-סמייל, הכריזה החברה על שינוי ארגוני, הכולל את מיזוג פעילויות המטה ואת מינויו של מנחם תירוש לסמנכ"ל התפעול הראשי של הקבוצה ● במסגרת השינוי יאוחדו כאמור שירותי המטה של שתי החברות, לרבות משאבי אנוש, כספים, ייעוץ משפטי, רכש, לוגיסטיקה, תקשורת ואחריות תאגידית ● שירותים אלה יינתנו באופן משותף, תחת ניהול אחוד ● מהחברה נמסר, כי לא צפויים כל פיטורים בעקבות השינויים הארגוניים

פרטנר הודיעה היום (א') על מהלך של שינוי ארגוני, כחלק מאסטרטגיית השילוב בין פרטנר ל-012-סמייל שנרכשה על ידה. מפרטנר נמסר, כי השינוי הארגוני מיועד למקסם סינרגיות תפעוליות וארגוניות ומאפשר מיקוד של התשומות הניהוליות הנדרשות לשם התמודדות עם אתגרי השוק בטווח הקצר ובטווח הארוך, וכל אלה לצד השמירה על ליבת עסקים נפרדת – פרטנר בסלולר, ו-012-סמייל בטלפוניה קווית, אינטרנט, תמסורת ושיחות בינלאומיות.

במסגרת השינוי יאוחדו שירותי המטה של שתי החברות, לרבות משאבי אנוש, כספים, ייעוץ משפטי, רכש, לוגיסטיקה, תקשורת ואחריות תאגידית. שירותים אלה יינתנו באופן משותף, תחת ניהול אחוד.

מהלך זה הינו המשך ישיר של איחוד מערך ההנדסה של שתי החברות תחת פרטנר והעברת פעילותו של אגף תקשורת קווית ל-012-סמייל. המהלך יושלם עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2012.

פעילות חטיבת הכספים של 012-סמייל, בניהולו של יוסי יניב, תוכפף במלואה לסמנכ"ל הכספים הראשי של הקבוצה, זיו לייטמן. פעילות הכלכלה תועבר לניהולו של עמית לנג שהינו חבר הנהלת פרטנר מזה למעלה משנה, אשר ינהל את חטיבת הרגולציה הפיתוח העסקי והכלכלה, מתוך כוונה למקד תשומת לב בפעילות הכלכלה והבקרה התקציבית.

במסגרת המהלך מונה מנחם תירוש לסמנכ"ל תפעול ראשי (COO) של הקבוצה ויהיה אחראי לאינטגרציה של חטיבות הטכנולוגיות, מערכות המידע והתפעול של הקבוצה, וזאת לצד היערכות אסטרטגית ארוכת טווח בתחומים אלה. תירוש יפעל בשיתוף פעולה מלא עם הסמנכ"לים המכהנים אבי ברגר, רונית רובין ושחר לנדאו.

לתירוש ניסיון רב בתחום התקשורת. הוא נמנה עם מקימי פרטנר ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של פרטנר מיום הקמתה ועד לשנת 2004. קודם למינויו כיהן כמנכ"ל חברת סכמה, העוסקת בפיתוח פתרונות אופטימיזציה לרשתות סלולר ומילא תפקידי ניהול מגוונים, בהם מנכ"ל חברת הסטארט-אפ Outsmart ומנכ"ל חברת TTI טלקום. לתירוש תואר ראשון בהנדסת חשמל (B.Sc) מהטכניון ותואר שני בהנדסת מערכות תקשורת (M.Sc) מאוניברסיטת בן גוריון.

מהחברה נמסר, כי לא צפויים כל פיטורים בעקבות השינויים הארגוניים הכלולים במהלך.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים