ד"ר ארנה ברי, EMC: "מרכז המצוינות יניב ייצוא של מאות מיליוני דולרים מדי שנה"

"המרכז יממש את האסטרטגיה שלנו לאיחוד כל היחידות העסקיות ויחידות הפיתוח במיקום אחד, וכך נקבל משוב מיידי מהלקוחות על פיתוח המוצרים", אמרה ד"ר ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנכ"לית המרכז החדש, בטקס החנוכה שלו, שהתקיים היום (ב') בהרצליה ● ג'ו טוצ'י, יושב ראש, נשיא ומנכ"ל EMC, אמר בטקס ש-"אי אפשר לעשות 'חוזה העסקה' לחדשנות; לא נחנוק את אנשי הפיתוח המקומיים"

"מרכז המצוינות של EMC, שאנחנו משיקים היום, יניב ייצוא של מאות מיליוני דולרים מדי שנה", כך אמרה ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנכ"לית המרכז החדש.

ד"ר ברי דיברה במסגרת טקס חנוכת המרכז, שהתקיים היום (ב') בהרצליה. בטקס נכחו גם ג'ו טוצ'י, יושב ראש, נשיא ומנכ"ל EMC, שהגיע לביקור בישראל במיוחד על מנת להשתתף בטקס, וראש עיריית הרצליה, יעל גרמן.

לדברי ד"ר ברי, "המרכז יממש את האסטרטגיה שלנו לאיחוד כל היחידות העסקיות ויחידות הפיתוח במיקום אחד. כך, נקבל משוב מיידי מהלקוחות על פיתוח המוצרים".

היא ציינה, כי מרכז המצוינות בישראל נמנה על המערך הגלובלי של מרכזי המצוינות שיש ל-EMC בהודו, סין, מצרים, רוסיה, אירלנד וארצות הברית, שמתמקדים באבטחה, וירטואליזציה, ניהול מידע וניהול תוכן ארגוני. "בבית החדש של המרכז אנחנו מאחדים כעת את כל פעילויות המו"פ של החברה בישראל, שהיו פרושות עד כה בהרצליה, רמת גן ונתניה", אמרה ד"ר ברי. היא הוסיפה, כי יש למרכז המצוינות החדש שלוחת מו"פ בבאר שבע, שהושקה במרץ השנה וכבר גייסה לשורותיה יותר מ-30 עובדים חדשים. ד"ר ברי ציינה ש-EMC עובדת ביחד עם הממשלה על מנת לקבל לעבודה מהנדסים ואנשי פיתוח תושבי הדרום או בוגרי אוניברסיטת בן גוריון שבנגב, במטרה לעודד את ההיי-טק בפריפריה. "זה טוב לאקדמיה, טוב לפריפריה וטוב ל-EMC", אמרה.

מימין: יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה; סנג'אי מירצ'נדני, מנמ"ר וסמנכ"ל התפעול של מערך מרכזי המצוינות של EMC בעולם; טום הייזר, נשיא RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC; ג'ו טוצ'י, יו"ר נשיא ומנכ"ל EMC; ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנכ"לית מרכז המצויינות של החברה בישראל

טוצ'י אמר בטקס, כי "יש לנו 10,000 עובדים במרכזי מצוינות. אנחנו מפנים משאבים נכבדים למו"פ – השקענו בתחום 10.5 מיליארד דולרים בין השנים 2003 ל-2010. הממוצע השנתי מהתקציב שמוצא על מו"פ עומד על 12% מהמחזור. על מנת לחזק את עסקי הליבה שלנו ולהתרחב לתחומים חדשים, השקענו באותה תקופה 14 מיליארד דולרים ברכישות".

הוא הזכיר, כי ב-2006 רכשה EMC בישראל את קאשיה, אן-לאיירס ופרואקטיביטי, וב-2007 – את אילומינטור. טוצ'י הוסיף, כי RSA, שנרכשה על ידי EMC, רכשה את סאיוטה הישראלית.

לדברי טוצ'י, "אי אפשר לעשות 'חוזה העסקה' לחדשנות. לא נחנוק את אנשי הפיתוח המקומיים. אתה לא אומר למפתח 'תעשה פיתוח למוצר', אלא נותן לו את החופש הנדרש, מתוך ידיעה שהוא מכיר את תחומי הפעילות של EMC. רק כך ניתן לעודד את החדשנות, שהיא נשמת אפה של התעשייה בכלל ושל EMC בפרט".

בשעות אחר הצהרים ייפגש טוצ'י עם נשיא המדינה, שמעון פרס. מחר הוא צפוי להיפגש עם סגן ראש הממשלה, השר דן מרידור, ועם פרופ' מנואל טרכטנברג. לביקורו של טוצ'י בארץ נילווים טום הייזר, נשיא RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, וסנג'אי מירצ'נדני, מנמ"ר וסמנכ"ל התפעול של מערך מרכזי המצוינות של החברה בעולם.

סייע בהכנת הכתבה: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים