גוגל פלוס מנסה להתחרות בפייסבוק בפרסומת טלוויזיה

ענקית החיפוש שיגרה את הפרסומת הראשונה שלה לרשת החברתית המדשדשת בחג ההודיה בעת משחק הפוטבול בין הדטרויט ליונס לגרין ביי פקרס ● הפרסומת מתמקדת בתכונות המעגלים של גוגל פלוס, תחת המוטו: "שיתוף, אבל כמו בחיים האמיתיים"

במשך שנים רבות נראה שגוגל (Google) הייתה גאה על כך שלא נאלצה להשתמש בערוצי השיווק הרגילים, ונמנעה מפרסומות בטלוויזיה במשך יותר מעשור לקיומה. עד שבפברואר 2010 הגיעה הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה בפרסומת בעת משחק הסופרבול. מאז, הפרסומות של גוגל בטלוויזיה הפכו נדירות פחות – אם זה לקידום דפדפן הכרום, למשל, ועוד.

כעת, שיגרה גוגל את הפרסומת הראשונה שלה לרשת החברתית המדשדשת משהו, גוגל פלוס, בניסיון להתחרות בפייסבוק (Facebook) הפופולרית.

הפרסומת, ששודרה בחג ההודיה בעת משחק הפוטבול בין הדטרויט ליונס לגרין ביי פקרס, מתמקדת בתכונות המעגלים של גוגל פלוס, תחת המוטו: "שיתוף, אבל כמו בחיים האמיתיים". האווירה בפרסומת הארוכה-ארוכה הזאת מנומנמת משהו, אבל תשפטו בעצמכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים