דדי דבורסקי, NessPRO: "אנו נמצאים כיום יותר ויותר בליבת מערכות ה-IT הארגוניות"

דבורסקי פתח את כנס הלקוחות שערכה החברה באילת, בהפקת אנשים ומחשבים, ואמר כי הוא מתקיים תחת שתי נקודות ציון: 35 שנות פעילות, וזכיית החברה במכרז סע"ר להטמעת דוקומנטום בממשלה ● "אנו משלבים הון אנושי וטכנולוגי ומספקים ערך מוסף לארגונים", ציין דבורסקי והוסיף, כי בשנה האחרונה הם הוסיפו עוד עשר חברות אותן החברה מייצגת

"אנו מייצגים קרוב ל-40 חברות תוכנה מהארץ ומחו"ל. לצד פתרונות נישה, אנו נמצאים כיום יותר ויותר בליבת מערכות ה-IT הארגוניות, בקרב חברות וארגונים מכל המגזרים", כך אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

דבורסקי פתח את הכנס השנתי הרביעי שערכה החברה ללקוחותיה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') ומחר (ה'), במלון מרידיאן באילת, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. הכנס, הנעשה בשיתוף חברת המחקר STKI, נערך תחת המוטו של "דואט של חדשנות טכנולוגית ועתיד עסקי חדש". במסגרתו הציגו אנשי STKI את המגמות בעולם ה-IT, ואת מצוקות המנמ"רים הנובעות מהן, ואילו אנשי NessPRO – הציגו את הפתרונות המוצעים על ידם. את הכנס הנחה זוהר פרל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק, NessPRO.

לדברי דבורסקי, הכנס נערך תחת שתי נקודות ציון. האחת, מלאת 35 שנים לפעילות החברה, "הפכנו למותג ישראלי. בנוסף למכירת המוצרים שאנו מייצגים, אנו מתמחים גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלה". נקודת הציון השנייה, לדברי דבורסקי, היא הזכייה של החברה במכרז הממשלתי לניהול תוכן, במסגרתו יטמיעו אנשי החברה את פתרון דוקומנטום (Documentum) של EMC, כפתרון רוחבי לכל משרדי הממשלה וליחידות הסמך שלה. דבורסקי ציטט את טל הרמתי, סגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר, שאמר כי "נפל דבר בשוק המיחשוב בישראל", והוסיף שהוא שמח על כך שהחברה בראשותו היא שתוביל את השינוי הזה. דבורסקי סיכם באומרו, כי "אנו משלבים הון אנושי וטכנולוגי ומספקים ערך מוסף לארגונים".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר


אייל פלדמן, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים, NessPro. צילום: קובי קנטוראייל פלדמן, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים, ואיתי צור, מנהל תחום מכירות, שניהם מ-NessPRO, הציגו את EMC Documentum Mobile, יישום לניהול תוכן וניהול מסמכים ברכיבי המיחשוב הנייד של העובדים. לדברי השניים, "היישום מאפשר למשתמשים לעבוד מכל רכיב מיחשוב נייד, ומספק ניהול מרכזי של המשתמשים. הממשק קובע לאילו מסמכים תהיה למשתמש גישה, והוא מספק יכולת לבצע שינויים תוך כדי תנועה". עוד הציגו השניים את xCP, מאיץ היישומים של דוקומנטום.

מאיץ היישומים, אמרו פלדמן וצור, "לוקח את כל הרכיבים ויוצר פלטפורמה משולבת שלהם עם כל המודולים. כך, הוא מספק סביבת עבודה אחת, יכולת לפיתוח יישומים, התקנה אחת, תצורה אחת וסביבת ריצה אחת". בדרך זו, הסבירו, ניתן לספק למשתמשים יישומים יותר מהר. השניים אמרו כי בכוונת EMC להשקיע בדוקומנטום בעתיד בשלושה תחומים – בענן לסוגיו; בחנות היישומים של אפל (Apple); ובעולם הרשתות החברתיות, "תוך ניהול תוכן מסוג אחר, טיפול בחוזי ובקול. הארגון יפסיק להשתמש בכלי השיתופיות המוכרים כיום ויעבוד עם כלי שיתופיות חדשים". פלדמן וצור סיכמו באומרם כי "אנשי דוקומנטום מבינים את המשתמש העסקי, ועונים על צרכיו".

איתי צור, מנהל תחום מכירות, NessPro. צילום: קובי קנטוריהודה בן יעקב, מנהל תחום מובייל ב-NessPRO, הציג התשתית של סייבייס (Sybase) מבית סאפ (SAP) ליישומים ניידים בארגונים. התשתית, SUP, ראשי תיבות של Sybase Unwired Platform, אמר בן יעקב, "מאפשרת לפתח במהירות ובפשטות יישומים המקשרים את המידע הארגוני ממקורות שונים, על גבי כל מכשיר נייד, ובכל זמן". הוא הסביר, כי שימוש בפלטפורמה "מביא לחיסכון בעלויות ולהקטנת הסיכונים, על ידי יכולות אינטגרציה וגמישות בהוספת שירותים עסקיים", על בסיס הטכנולוגיה האמורה.

בפועל, אמר בן יעקב, "המידע הארגוני כבר נמצא בעולם הנייד, או אז צצה השאלה כיצד מאבטחים את המידע ואת תהליכי הפצתו". המענה, אמר בן יעקב, הוא הקשחת המכשירים באמצעות פתרון AFARIA. הפתרון, הסביר, "מאפשר לנהל את ההגדרות של המכשירים הניידים, להגדיר את מדיניות הסיסמאות, להצפין, למחוק מרחוק, לנהל את התקשורת ולבצע פעילות הגנתית, גם כאשר המכשיר הוא ללא תקשורת זמינה". הוא סיים בהציגו את יכולות סייבייס מבית סאפ בעולם הארנק הסלולרי, תוך החלת יכולות בינה עסקית, המאפשרות לבצע פעילות שיווק ממוקדת על הלקוח.

יהודה בן יעקב, מנהל תחום מובייל ב-NessPRO. צילום: קובי קנטורחתמה את יומו הראשון של הכנס הרצאתו של העיתונאי ד"ר רונן ברגמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים