צ'ק פוינט רוכשת את דיינסק הישראלית תמורת כ-40 מיליון דולרים

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח תוכנות לניהול רגולציות בשוק ההון ובעולם הבנקאות ● בעקבות הרכישה תהפוך דיינסק לחטיבת ה-GRC של צ'ק-פוינט, ומנכ"ל דיינסק, מתי רם, יהפוך למנהל החטיבה

ענקית אבטחת המידע צ'ק פוינט הודיעה היום (ב'), כי היא רוכשת את חברת דיינסק (Dynasec) הישראלית. תנאיה הפיננסיים של העסקה לא נמסרו, אולם היקפה מוערך בכ-40 מיליון דולרים.

החברה הנרכשת, אשר בין המשקיעים שלה נמנים מייסד מג'יקדיוויד אסיא, וספי ויגיסר – ממייסדי ICQ, עוסקת בפיתוח תוכנות לניהול רגולציות בשוק ההון ובעולם הבנקאות. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת ניהול הסיכונים שפיתחה – easy2comply.

בעקבות הרכישה תהפוך דיינסק לחטיבת ה-GRC של צ'ק פוינט, ותתמחה באספקת מערכות לניהול סיכונים ורגולציה לארגונים. מנכ"ל דיינסק, מתי רם, יהפוך למנהל החטיבה, וישמש בתפקיד שנתיים לפחות מתוקף ההסכם עם צ'ק פוינט.

דיוויד אסיא, מייסד מג'יק. צילום: פלי הנמרבראיון לאנשים ומחשבים אמר דיוויד אסיא, כי "בחברה השקיעו שלוש קבוצות: מתי רם ואשתו רוני, קבוצה של יוצאי חברת טאקט – שכוללת את רפי עמית, אפרת עמרם ו-ולדימיר מצר, והקבוצה שעמדתי אני בראשה – של מספר אנג'לים שהשקיעו כל אחד בין 200 ל-300 אלף דולרים. עם זאת, אני מנוע מלמסור נתונים על גובה העסקה עם צ'ק פוינט. על פי ההסכם, גם אנחנו וגם צ'ק פוינט לא רשאים למסור נתונים כספיים".

אסיא הוסיף, כי הוא מאוד מרוצה מעצם העסקה, שמהווה לדעתו מצב של win-win עבור כל הצדדים המעורבים בה. "כולנו מרוצים מהעסקה, שסיפקה ערך מוסף גדול לשני הצדדים. אנחנו מקבלים גישה ל-150,000 הלקוחות של צ'ק פוינט, ואילו היא מקבלת טכנולוגיה איכותית שתסייע לה רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים