בית החולים שיבא הטמיע פתרון לכיבוי אוטומטי של מחשבי הקצה

הפתרון של חברת PowerPlug מאפשר כיבוי אוטומטי, או העברה למצב סטנד-ביי, של כל מחשבי הקצה ברחבי בית החולים, בהתאם להגדרות שנקבעו מראש ובהתאמה לצרכים של המשתמשים השונים ● משיבא נמסר, כי הפתרון מניב לבית החולים חיסכון של כחצי מיליון שקלים בשנה בצריכת החשמל

בית החולים ע''ש שיבא

בית החולים שיבא הטמיע באחרונה את פתרון התוכנה Pro PowerPlug לכיבוי אוטומטי של מחשבי הקצה ברחבי הקמפוס כולו. לפי בית החולים, הפתרון יחסוך בעלויות החשמל שלו בעבור השימוש במחשבי ה-PC יותר מ-40 אלף שקלים בחודש, קרי: כחצי מיליון שקלים בשנה.

מבדיקה מוקדמת שנערכה בשיבא נמצא, כי משתמשים רבים מבלים שעות ארוכות במהלך יום העבודה מחוץ למשרד – בדיונים, בפגישות, בטיפולים ועוד. בשעות אלה, וכן בשעות הלילה, נשארים המחשבים דלוקים ללא צורך וגורמים לגידול ניכר בחשבון החשמל. על רקע זה בחרו בשיבא להטמיע פתרון ניהול צריכת חשמל במחשבי הקצה.

הפתרון של חברת PowerPlug מאפשר כיבוי אוטומטי, או העברה למצב סטנד-ביי, של כל מחשבי הקצה ברחבי הקמפוס, בהתאם להגדרות שנקבעו מראש ובהתאמה לצרכים של המשתמשים השונים. הוא מאפשר הגדרה של מספר תוכניות חיסכון שונות במקביל, עבור קבוצות מחשבים שונות, בהתאמה לפרופיל השימוש של כל קבוצה. בנוסף, כולל הפתרון יכולת הדלקה או הערה אוטומטית של המחשבים במקרים שבהם טכנאים צריכים לעדכן אותם או במקרים שבהם המשתמשים רוצים להתחבר למחשב האישי מחוץ למשרד. כמו כן, הוא מספק דו"חות שמפרטים את מידת החיסכון בצריכת החשמל ובכסף.

ברונו לביא, סמנכ"ל טכנולוגיות בבית החולים שיבא, אמר ש-"לא שיערנו שנצליח להגיע לכמעט 40% חיסכון בצריכת החשמל של המחשבים בכל חודש. חיסכון נוסף שהשגנו, שחשוב לנו לא פחות, מתבטא בפליטת גזים לאוויר. באמצעות הפתרון מנענו מכ-300 טון של פחמן דו-חמצני להיפלט לאוויר במחצית הראשונה של 2011 בלבד".

מבית החולים שיבא נמסר, כי אף על פי שהוא הגדול בישראל, וכולל יותר מ-4,000 תחנות קצה, תהליך ההטמעה היה חלק ופשוט וארך ימים בודדים.

אייל יחיאלי, מנכ"ל PowerPlug, אמר שהאתגר בבית חולים כמו שיבא הוא גמישות הפתרון ויכולת ההתאמה שלו לצרכים המשתנים של כל יחידה ומחלקה בבית החולים. "יש בשיבא מערכות ממוחשבות מגוונות, חלקן קריטיות ומצילות חיים, וקיים שוני רב בין מחלקה למחלקה", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים