MIT שדרגה את תשתיות ה-IT במפעל ביטחוני; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט כלל את החלפת השרתים של המפעל - משרת אחד של סאן לארבעה שרתי לינוקס מסוג IBM-Rational ClearCase ● גוף הפיתוח בחטיבה של המפעל הביטחוני בו בוצע הפרויקט, מונה כ-500 איש הנעזרים ב-ClearCase לניהול הקוד אותו הם מפתחים

MIT השלימה שלב ראשון בפרויקט במפעל תעשייה ביטחונית, במסגרתו שודרגו שרתי המפעל. השלב הראשון בפרויקט החל לפני שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

השרתים ששודרגו על ידי חטיבת ALM (ר"ת של ניהול מחזור חיי היישומים) ב-MIT הם מסוג IBM-Rational ClearCase. גוף הפיתוח בחטיבה של המפעל הביטחוני בו בוצע הפרויקט, מונה כ-500 איש הנעזרים ב-ClearCase לניהול הקוד אותו הם מפתחים.

המערכת הקודמת במפעל הושתתה על שרת סאן (SUN) ועל גרסת תוכנה שכבר איננה נתמכת על ידי יבמ (IBM). החטיבה החליטה לבצע שדרוג מערכתי אשר כלל את החלפת שרתים – משרת אחד של סאן לארבעה שרתי לינוקס (Linux), לצד שדרוג התוכנה לגרסה ClearCase 7.1.2. החלפת השרתים ןעדכון גרסת התוכנה נעשו תוך שימור מבני הנתונים המקוריים. הקו העיקרי שהנחה בביצוע הפרויקט, היה הקטנה של זמן השבתת הפיתוח למינימום האפשרי. כמו כן, במסגרת הפרויקט פותחו כלים אוטומטיים למעבר המידע מהשרת הקיים לשרתים החדשים, תוך פיצול הנתונים בין שניהם ושמירה על איזון, זאת על מנת למקסם את ביצועי המערכת.

לדברי ליאורה מילבאום, מנהלת חטיבת ALM ב-MIT, "הפתרון שלנו מאפשר לבצע סנכרון של הנתונים בין המערכת הקודמת והחדשה. לצד השימוש ב-IBM-Rational ClearCase MultiSite, הצלחנו לבצע את המהלך במינימום השבתה של אנשי הפיתוח, תוך שמירה על מבני הנתונים המקוריים".

MIT

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים