הממשלה הקימה ועדת איתור על מנת למצוא מנהל ליחידה לשיפור השירות לציבור

בראש ועדת האיתור יעמוד מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי ● מנהל היחידה, בדרגת משנה למנכ"ל משרד ממשלתי, ימונה לארבע שנים, וככל הנראה יהיה כפוף למשרדו של מיכאל איתן, השר הממונה על שיפור השירות לציבור

הממשלה החליטה היום (א') על הקמת ועדת איתור בראשותו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, שתפקידה יהיה למצוא מנהל ליחידה לשיפור השירות לציבור.

הקמת היחידה היא חלק מהרפורמה בשירות לאזרח עליה מופקד השר מיכאל איתן, השר הממונה על שיפור השירות לציבור. מנהל היחידה, בדרגת משנה למנכ"ל משרד ממשלתי, ימונה לארבע שנים, וככל הנראה יהיה כפוף למשרדו של איתן.

המשימה המרכזית של המועמד שייבחר תהיה הקמת היחידה, עליה החליטה הממשלה בשנה שעברה. היחידה החדשה, שתהיה יחידת מטה, תעסוק בין היתר בהקמת מערך מדידה ובקרה בשירות הממשלתי, מדידת תפוקות יחידות השירות של הממשלה בתחום השירות לציבור והשוואה בין רמת השירות הניתן לציבור ביחידות הממשלה השונות. במסגרת היחידה יוקם גם מערך שירות לקוחות ממשלתי, מרכז ממשלתי אחוד למידע על שירותי הממשלה (נמ"ל- נקודות מפגש לאזרח), ועוד.

משימות נוספות שתוטלנה על מנהל היחידה החדשה הן גיבוש תורת ניהול תלונות הציבור הממשלתית, פיתוח כלי הדרכה והכשרה והפצת מידע ומחקרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים