יבמ השיקה מחשב מיינפריים במחיר 75 אלף דולרים

על פי יבמ, המחשב החדש הוא המיינפריים הזול ביותר אי-פעם של יבמ, והוא מציע עד 25% תוספת לעוצמת הביצועים, בהשוואה לקודמיו ● המחשבים החדשים מריצים את מערכת ההפעלה z/OS V 1.13 - מהדורה המוצגת לשוק יחד עם תשתיות החומרה החדשות ● הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה כוללת יכולות חדשות לפריסת תוכנה ולניהול דיסקים, ומציעה כלים משופרים לזיהוי אוטומטי של שגיאות עיבוד, טכנולוגיות הצפנה מתקדמות, וכלים המיועדים להבטיח עמידה בתקני אבטחה ואיכות ניהול מערכות

יבמ (IBM) חשפה מחשב מיינפריים חדש, zEnterprise 114, שמחירו ההתחלתי יעמוד על 75 אלף דולרים – המחיר הזול ביותר אי-פעם של מערכת מיינפריים מתוצרת יבמ. z114 מתאים במיוחד לשווקים מתעוררים הצומחים במהירות, ולתחומי השירותים הבנקאיים, עולם הקמעונאות, תמיכה במכשירים ניידים, שירותי ממשל, ועסקים נוספים.

על פי יבמ, המחשב המרכזי החדש מאפשר לארגונים בגודל בינוני ליהנות מכל היתרונות של עבודה בסביבת מיינפריים כתשתית למערכות הנתונים שלהן, עולה 25% פחות ומציע עד 25% תוספת לעוצמת הביצועים, בהשוואה לקודמיו.

לקוחות יכולים לאחד ולהריץ במחשב החדש עומסי עבודה של 40 ליבות שרתי אורקל (Oracle) על גבי שלושה מעבדים בלבד במחשב z114 בודד, הפועלים בסביבת לינוקס. בהשוואה לשרתים של אורקל, מציע ה-z114 חיסכון של 80% במחיר הרכישה, יחד עם קיצוץ דומה גם בעלויות שטח הרצפה וצריכת האנרגיה.

המחשבים החדשים מריצים את מערכת ההפעלה z/OS V 1.13 – מהדורה המוצגת לשוק יחד עם תשתיות החומרה החדשות. הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה כוללת יכולות חדשות לפריסת תוכנה ולניהול דיסקים, ומציעה כלים משופרים לזיהוי אוטומטי של שגיאות עיבוד, טכנולוגיות הצפנה מתקדמות, וכלים המיועדים להבטיח עמידה בתקני אבטחה ואיכות ניהול מערכות, הנדרשים בהוראות חקיקה החלות על הגופים המשתמשים.

על מנת לפשט את משימות הניהול של מרכזי עיבוד נתונים ולצמצם את עלויות התפעול, מציגה יבמ גם יכולת חדשה לשלב ולנהל עומסי עבודה בסביבת דגמים נבחרים של System x המריצים את מערכת ההפעלה לינוקס – כחלק משרתים מרכזיים zEnterprize. תמיכה בהרצת יישומי חלונות על גבי שרתי System x נבחרים צפויה גם היא, בהמשך.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחת

    זו חצי כתבה. החצי השני מספר על מערכת הליבה העיקרית אשר עובדת על המחשב. המערכת היא T24 של חברת טמנוס. טמנוס כיום היא החברה המובילה בעולם בשוק הליבה הפיננסית . החברה נסחרת בבורה  

אירועים קרובים