גוגל חסמה באופן זמני את מנגנון החיפוש Realtime

האפשרות להפעיל את המנגנון, שנועד לשלב תכנים בזמן אמת מטוויטר וממקורות נוספים, הוסרה מסרגל החיפוש של גוגל ● גולשים שייכנסו ל-Realtime ייתקלו בהודעת שגיאה 404 ● מהחברה נמסר, כי "אנחנו בוחנים את האפשרות לשלב במנגנון תכנים מהרשת החברתית גוגל פלוס" וכי כשהוא ישוב לפעול ישולבו בו תכנים ממקורות נוספים

גוגל (Google) הודיעה, כי מנגנון החיפוש Realtime נחסם באופן זמני, במקביל להשקה של הרשת החברתית החדשה גוגל פלוס (+Google).

מנגנון Realtime נועד לשלב תכנים בזמן אמת מטוויטר (Twitter) וממקורות נוספים. האפשרות להפעיל את המנגנון הוסרה מסרגל החיפוש של גוגל, וכשמבקשים להגיע לדף האינטרנט שלו מוצגת הודעת שגיאה 404.

חברת גוגל החלה לשלב הודעות טוויטר באינדקס החיפוש שלה בשנת 2009, ומדיווחים שפורסמו עולה, כי תוקף ההסכם עם  הרשת החברתית פג.

בעדכון שפרסמה גוגל בטוויטר נכתב, כי "הגישה לדף google.com/realtime נחסמה באופן זמני. אנחנו בוחנים את האפשרות לשלב במנגנון תכנים מהרשת החברתית גוגל פלוס, ובהמשך נפרסם פרטים נוספים". מהחברה נמסר, כי כשהמנגנון ישוב לפעול ישולבו בו תכנים ממקורות נוספים, ולא רק מהרשת החברתית החדשה שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים