סימנים ראשונים לשירות ענן חדש של אפל – בקוד של מערכת ההפעלה Mac OS X 10.7 Lion

במנגנון Find My Mac שנכלל בגרסת הפיתוח השלישית של מערכת ההפעלה, ששוחררה בסוף השבוע, נתגלו הפניות לשירות חדש שמכונה Castle ● על פי מקורות אמינים, אפל משתמשת בשירות לצרכים פנימיים, וניתן להעריך שהוא ישמש לא רק למוזיקה – אלא גם לווידיאו או לאיחסון תמונות

ראיות ראשונות לשירות ענן חדש של אפל (Apple) – שייתכן שייקרא iCloud – נמצאו בקוד של גרסה של מערכת ההפעלה Mac OS X 10.7 Lion ששוחררה למפתחים. זאת, בדמות מנגנון שמאפשר להסב חשבונות MobileMe לשירות שמכונה Castle.

אפל שחררה בסוף השבוע גרסת פיתוח שלישית של Mac OS X 10.7 Lion. במנגנון Find My Mac, שנכלל בגרסה זו, נתגלו הפניות לשירות חדש שמכונה Castle. על פי ההערכות, מאחורי הכינוי מסתתר שירות iCloud שהחברה מפתחת. מקורות אמינים דיווחו, כי החברה משתמשת בשירות לצרכים פנימיים וכי הוא לא ישמש לשידור מוזיקה בלבד. ניתן להעריך שהוא ישמש גם לשידורי וידיאו או לאיחסון תמונות.

בשבוע שעבר פורסמו ידיעות שעל פיהן מכרה החברה השבדית Xcerion את שם המתחם iCloud.com לאפל תמורת 4.5 מיליון דולרים. על פי ידיעות אחרות, השלימה אפל את הפיתוח של שירות חדש לשידור מוזיקה. השירות יאפשר לאחסן קבצי מוזיקה בשרתים מרוחקים ולהאזין להם במכשירים שמחוברים לאינטרנט.

בתחילת השנה אישרה אפל שבאביב יחל לפעול מרכז נתונים חדש, בשטח של כ-50 דונם, שיתמוך ב-iTunes וב-MobileMe. המתקן, שהוקם בהשקעה של מיליארד דולרים, גדול פי חמישה ממרכז הנתונים הקיים של החברה בניוארק שבקליפורניה – עובדה שמשקפת את כוונת אפל להגביר את פעילותה בעולם מיחשוב הענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים