סוף-סוף: iPhone 4 לבן

לאחר ששיווקו נדחה כמה פעמים, יחל המכשיר להימכר היום בארצות הברית ובעוד 27 מדינות, כולל קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הונג קונג, יפן, טאיוואן ובריטניה - אך לא כולל ישראל ● לדברי אנליסטים, זמינותו של ה-iPhone הלבן בשווקים רבים, בייחוד בסין רבתי - שלפי הגדרתה של אפל כוללת את סין, הונג קונג וטאיוואן - תעניק לאפל רוח גבית וקפיצה גדולה במכירות, של עוד 1-1.5 מיליון יחידות מדי חודש

היום (ה') יתחיל להימכר ה-iPhone 4 בצבע לבן ששיווקו נדחה כמה פעמים, לפי הודעה שפרסמה אתמול (ד') אפל (Apple). המכשיר יימכר בארצות הברית ובעוד 27 מדינות, כולל קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הונג קונג, יפן, טאיוואן ובריטניה. מחירו יהיה זהה למכשירים השחורים.

"ה-iPhone הלבן החדש הגיע סוף-סוף, והוא יפהפה", אמר פיליפ שילר, מנהל השיווק של אפל. "אנו מעריכים את מי שהמתינו לו בסבלנות בשעה שאנחנו מצדנו עבדנו כדי שכל פרט בו יהיה מושלם".

אפל הכריזה על ה-iPhone הלבן הראשון ביוני 2010, כשהשיקה את ה-iPhone 4. כמה ימים לאחר מכן, הודתה החברה כי בשל אתגרי ייצור שונים יגיעו המכשירים הלבנים לשווקים רק ביולי. מאוחר יותר זה שוב נדחה – לסוף שנת 2010. מאז, הפך המכשיר הלבן כמעט למשהו דמיוני, ששיווקו זכה לאין ספור "נבואות".

לדברי אנליסטים, זמינותו של ה-iPhone הלבן בשווקים רבים, בייחוד בסין רבתי – שלפי הגדרתה של אפל כוללת את סין, הונג קונג וטאיוואן – תעניק לאפל רוח גבית וקפיצה גדולה במכירות, של עוד 1-1.5 מיליון יחידות מדי חודש, לפחות עד להשקתה של הגרסה הבאה, הצפויה – גם כן לפי הערכות – להתרחש רק בספטמבר השנה.

מכשירי iPhone 4 הלבנים יימכרו בחנויות אפל, באמצעות משווקי משנה וגם אצל המפעילות האמריקאיות וריזון ו-AT&T.

ישראל לא נמנית עם 27 המדינות שבהן יימכר המכשיר החל מהיום. מפלאפון נמסר כי המכשירים הלבנים יימכרו בחברה החל מחודש מאי. מסלקום ומפרטנר לא נמסר מועד משוער.

הערכה היא שמאחר שבדרך כלל בישראל כל החברות משיקות את המכשיר יחד, וקרוב לוודאי שהדבר יקרה לפי לוח ההשקות שנקבע על ידי אפל העולמית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים