נינטנדו קפה – כבר בשנה הבאה; PS4 ו-Xbox 720 יופיעו רק ב-2014

החברה תשיק את קונסולת הדור הבא שלה בשנה הבאה - שנתיים לפני הגרסאות החדשות של Xbox ו-PlayStation ● נינטנדו קפה תבוסס על מעבד Power של יבמ בעל שלוש ליבות, שבב תצוגה של AMD שמספק תאימות ל-DirectX 11 וחיישן תנועה חדש ● היא תצויד בזיכרון פנימי של 512 מגה-בייט ויותר, כך שעל פניו, לא תהיה בעיה להציג ולשחק משחקים ב-HD

קונסולת הדור הבא של נינטנדו (Nintendo) תגיע לשוק, ככל הנראה, לקראת סוף 2012 – כך עולה מנתונים שנחשפו מתדרוך פנימי שקיימה החברה באחרונה. הקונסולה, שקיבלה בינתיים את שם הקוד 'פרויקט קפה' (Project Cafe), תבוסס על מעבד Power של יבמ (IBM) בעל שלוש ליבות, שבב תצוגה של AMD שמספק תאימות ל-DirectX 11 וחיישן תנועה חדש. היא תצויד בזיכרון פנימי של 512 מגה-בייט ויותר, כך שעל פניו, לא תהיה בעיה להציג ולשחק משחקים ב-HD.

לפי המידע שפורסם, הבקר של הקונסולה החדשה יהיה דומה מאוד לבקר Wii Classic Pro, שאמור להיות מושק בקרוב עבור ה-Wii – הקונסולה הנוכחית של החברה. עם זאת, יהיה שינוי אחד מהותי: במרכז ישולב מסך תצוגה גרפי גדול למדי שגם יציע יכולות מגע. ככל הנראה, מדובר בשילוב של קונסולה נייחת עם משחק נייד שאפשר לקחת לכל מקום, ולא רק לחברו אל הקונסולה.

כך או כך, אב הטיפוס של הדור הבא של הקונסולה הביתית של נינטנדו אמרו להיות מוצג כבר בתערוכת E3 הקרובה, שתתקיים ביוני הקרוב.

לעומת נינטנדו, המתחרות הגדולות שלה, מיקרוסופט (Microsoft) וסוני (Sony), ימתינו עם הדור הבא של הקונסולות שלהן – Xbox 720 ו-PlayStation 4, בהתאמה. אלה צפויות להיות מושקות ב-2014, תשע ושמונה שנים לאחר שהושקו הגרסאות האחרונות שלהן.

על פי הדיווחים, מיקרוסופט טרם החליטה סופית לגבי המרכיבים של קונסולת דור הבא שלה. גורם שפועל מול שתי החברות צוטט כאומר: "מיקרוסופט וסוני משדרות זו לזו שהן משהות את הדור הבא כדי לחלוב יותר מהנוכחי וכדי למלא את המכתשים הקודמים טוב יותר".

דיווח אחר מסר שגם אם גרסה חדשה של Xbox תגיע לשוק לפני כן, היא תהיה, למעשה, הגרסה הקודמת, שתשולב עם שדרוג של הקינקט (Kinect), בקר המשחק החדש של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים