הוגשה תביעה על הפרת זכויות בפטנטים נגד אפל, נוקיה ויצרניות נוספות של טלפונים סלולריים

התביעה הוגשה על ידי חברת Imperium Holdings, בטענה שהחברות מפירות את זכויותיה בחמישה פטנטים למצלמות וציוד הדמיה במכשירי טלפון סלולריים ומכשירים נוספים ● הפטנטים הללו קשורים להפחתת ההשפעות של תאורה פלואורסצנטית, הגברת הרגישות של חיישן התמונה, הפחתת צללים, תיקון של פיקסלים פגומים וצמצום זליגה משבבים

בשבוע שעבר הגישה חברת Imperium Holdings תביעה לבית המשפט בטקסס נגד החברות אפל (Apple), קיוסרה, LG, מוטורולה (Motorola), נוקיה (Nokia), סוני אריקסון (Sony Ericson) ו-RIM, בטענה שהן מפירות את זכויותיה בחמישה פטנטים למצלמות וציוד הדמיה במכשירי טלפון סלולריים ומכשירים נוספים.

הפטנטים הנזכרים בכתב התביעה קשורים להפחתת ההשפעות של תאורה פלואורסצנטית, הגברת הרגישות של חיישן התמונה, הפחתת צללים, תיקון של פיקסלים פגומים וצמצום זליגה משבבים. הפטנט הקשור להפחתת ההשפעות של תאורה פלואורסצנטית רשום על שמה של חברת Conexant System מניופורט ביץ', קליפורניה, וארבעת הפטנטים האחרים – על שמה של חברת ESS Technology מפרמונט, קליפורניה. הפטנטים נרשמו בין השנים 1999 ל-2005.

ככל שאמורים הדברים באפל, מצטרפת התביעה לרשימה ארוכה של תביעות על הפרת זכויות בפטנטים שהוגשו נגדה. בינואר 2010 הוגשה נגד אפל תביעה אחרת על הפרת זכויות בפטנטים הקשורים למצלמה – על ידי חברת קודאק (Kodak). תביעה זו עסקה בצפייה מקדימה בתמונות ועיבוד תמונות ברמות שונות של אבחנה. בתגובה הגישה אפל לפני שלושה חודשים תביעה נגדית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים