חברת BOS הטמיעה מערכת לניהול לוגיסטי באיקאה; ההיקף הכספי: 100 אלף דולרים

הפתרון מספק לאיקאה תהליך איסוף נתונים לניהול מלאי כלל רשתי בביצוע ספירות מלאי, קבלת סחורה מספקים, העברת סחורות בין החנויות, העברה בין איתורים ופעילויות ליקוט ● הוא מבוסס על פלטפורמת איסוף הנתונים BOS ID, בשילוב המסופונים הניידים CK3 מתוצרת Intermec

חברת BOS הטמיעה מערכת לניהול לוגיסטי בשתי החנויות ובמחסנים של איקאה (IKEA) בישראל, בעסקה ששווייה נאמד עבור החברה בכ-100 אלף דולרים.

הפתרון של BOS מספק לאיקאה תהליך איסוף נתונים לניהול מלאי כלל רשתי בביצוע ספירות מלאי, קבלת סחורה מספקים, העברת סחורות בין החנויות, העברה בין איתורים ופעילויות ליקוט, וכן עונה על מגוון צרכים נוספים של איקאה. הוא מבוסס על פלטפורמת איסוף הנתונים BOS ID, שנותנת מענה לצרכים שונים במערך הלוגיסטי של חברות, בשילוב המסופונים הניידים CK3 מתוצרת Intermec. כמו כן, תוכנת BOS ID מתממשקת לתוכנת ERP מסוג נביז'ן, המשרתת את סניפי איקאה בעולם.

"עם הטמעת הפתרון הניהולי של חברת BOS, לאיקאה יש כיום ראיה רחבה יותר לגבי ניהול מלאי שתי החנויות והמחסנים", אמרה עינר קפון, סמנכ"ל טכנולוגיות באיקאה ישראל. "אנחנו מצפים שהפתרון יוביל למכלול שיפורים בתחום שירות הלקוחות וישפיע על שורת הרווח בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים