אפל: iPhone 4 בצבע לבן יהיה זמין רק באביב

כרזות iPhone שהחלו לצוץ בחנויות אפל הכריזו, כי "iPhone 4 לבן יהיה זמין באביב 2011" ● התחזית האביבית סותמת את הגולל על תקוותיהם של רוכשי ה-iPhone העתידיים, שציפו לחג מולד לבן תרתי משמע

בשורה למי שממתינים בשקיקה ל-iPhone 4 לבן: באביב הוא צפוי להגיע סוף-סוף למדפים, לאחר סידרה של דחיות. אין מדובר בשמועה מפה לפה או מאתר לאתר, אלא בכרזות iPhone שהחלו לצוץ בחנויות אפל (Apple), שהוספה בהן שורה קטנה: "iPhone 4 לבן יהיה זמין באביב 2011".

התחזית האביבית סותמת את הגולל על תקוותיהם של רוכשי ה-iPhone העתידיים, שציפו לחג מולד לבן תרתי משמע.

כזכור, סידרת הדחיות התחילה בהודעה של אפל ביוני, כי שיווקו של הטלפון הלבן יידחה ליולי. ביולי הודיעה החברה, כי שיווקו נדחה להמשך השנה, ובסוף אוקטובר האחרון היא פרסמה, כי "אנו מצטערים לאכזב שוב את הלקוחות המצפים ל-iPhone לבן, אבל החלטנו לדחות את הפצתו".

אפל לא נידבה פרטים באשר לסיבות העומדות מאחורי הדחיות, מלבד האמירה שה-iPhone מציב בפני היצרניות אתגרים קשים מאלה שנצפו בתחילה. בסוף אוקטובר פורסמה ידיעה באתר Cult of Mac, המצטטת מקור שיש לו קשר לאפל, שאמר, כי הסיבה נעוצה במצלמה. לדברי המקור, בבדיקה של המכשירים התגלה, כי יש בעיה של הסתננות אור מבעד למארז האחורי השקוף למחצה של המכשיר, הגורמת לשיבוש בצילום תמונות חדות. כעת, יש לקוות, שהבעיה הזו נפתרה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאי

    רגע מתי האיפון יצא לא הבנתי יש מצב להשיגו לפני התאריך? והאם יהיו שיפורים חוץ מהצבע?

אירועים קרובים