BMC רכשה את גרידאפ – חברה למיכון בסיסי נתונים

גרידאפ מספקת תוכנות המטפלות בבסיסי הנתונים שבמרכז המיחשוב הארגוני, לרבות מיכון הקצאת המשאבים של בסיסי הנתונים, ניהולם והטלאת עדכוני תוכנות בהם ● מטרת הרכישה היא להרחיב את ההיצע של BMC בשכבת ניהול ומיכון בסיסי הנתונים ● היקף העסקה לא פורסם

BMC רכשה בסוף השבוע את גרידאפ (GridApp Systems) – חברה העוסקת במיכון בסיסי נתונים. לפי מה שנמסר, מטרת הרכישה היא להרחיב את ההיצע של BMC בשכבת ניהול ומיכון בסיסי הנתונים. היקף העסקה לא פורסם.

גרידאפ הוקמה ב-2002, ומספקת תוכנות המטפלות בבסיסי הנתונים שבמרכז המיחשוב הארגוני, לרבות מיכון הקצאת המשאבים של בסיסי הנתונים, ניהולם והטלאת עדכוני תוכנות בהם. הפתרון של גרידאפ כבר משולב כיום בפתרון של BMC למיכון השרתים, BladeLogic. מהחברה הרוכשת נמסר, כי הוא "מביא להפחתת ההוצאות, פישוט המורכבות וצמצום הסיכונים בעולמות ההטמעה והתצורה של בסיסי הנתונים הארגוניים – בין אם בסביבה פיזית, וירטואלית או במיחשוב ענן".

BMC ציינה, כי יכולות המיכון של גרידאפ יסייעו לה להרחיב את ההיצע שלה בעולם ניהול ומיכון הענן "ויעצימו את היכולות של העובדים בתחום, הנדרשים לנהל את המשאבים של מרכזי המיחשוב בסביבת ענן".

לדברי סקוט פולטון, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת מיכון השירותים ב-BMC, "פלטפורמת ניהול השירותים העסקיים שלנו, BSM, מהווה רכיב חשוב בארגונים רבים בעולם, כי היא מוסיפה לארגונים יכולות נדרשות בעולם מיכון ה-IT וניהולו באופן יעיל וחכם. מדובר בצורך קריטי בארגונים, המביא ליותר יעילות, יותר מיכון ולהגדלת הערך העסקי באמצעות ה-IT".

באוגוסט השנה רכשה HP, יריבתה של BMC בעולם ה-BSM, את Stratavia, המתחרה של גרידאפ במיכון וניהול בסיסי נתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים