סיטריקס: מכירות פתרונות וירטואליזציית דסקטופ מוכפלות מדי שנה

מסקר שערכה החברה עולה, כי בעוד שב-2008 דיווחו VAR של פתרונות סיטריקס על 375 הטמעות של וירטואליזציית דסקטופ בארגונים, ב-2010 עלה מספר ההטמעות ל-1,555 ● קרסטן טומסן, סגן נשיא לתוכניות מכירה באזור EMEA בסיטריקס, צופה שמספר ההטעמות ב-2011 יעמוד על 2,801, וב-2012 - על 5,876

10/10/2010 09:55

מכירות וירטואליזציית דסקטופים לארגון מוכפלות מידי שנה – כך עולה מסקר שערכה באחרונה סיטריקס (Citrix) בקרב VAR ומשווקים של החברה באירופה, ושנחשף ב-2010 Citrix Synergy, הכנס האירופי של החברה, שנערך בימים אלה בברלין.

לדברי קרסטן טומסן, סגן נשיא לתוכניות מכירה באזור EMEA בסיטריקס, בעוד שב-2008 דיווחו VAR של פתרונות סיטריקס על 375 הטמעות של וירטואליזציית דסקטופ בארגונים, ב-2010 עלה מספר ההטמעות ל-1,555. טומסן צופה, כי מספר ההטעמות ב-2011 יעמוד על 2,801, וב-2012 – על 5,876.

הוא אמר, כי סיטריקס היא החברה הותיקה ביותר בתחום הווירטואליזציה. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה מקצה לקצה, האצה של יישומים ואבטחה שלהם לכ-200 אלף ארגונים ברחבי העולם. 100 מיליון משתמשים מסתמכים, לדברי טומסן, על סיטריקס להפצת כל יישום לכל משתמש, באופן מאובטח. טומסן הוסיף, כי באמצעות הסקר, שהשתתפו בו 20% מספקי הפתרונות של סיטריקס באירופה, ביקשה החברה לעמוד על מגמת הביקוש לווירטואליזציה ברחבי היבשת.

בדבריו הדגיש טומסן, כי ההטמעות המוזכרות בסקר בוצעו ברחבי הארגון כולו, ולא רק במחלקה המסוימת בארגון שעושה שימוש ב-VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure). "וירטואליזציית דסקטופ לרוחב הארגון משמעותה שימוש במגוון טכנולוגיות וירטואליזציה כדי לתמוך בסוגים שונים של עובדים באופן הולם ומוצלח", אמר. הוא הוסיף, כי בפתרונות אלה יש חשיבות מכרעת לייעוץ שמספק ספק הפתרונות שבחר הארגון.

נתון נוסף העולה מהסקר מצביע על כך שהדרישה לוירטואליזציית הדסקטופים מונעת על ידי ההפחתה ב-TCO. זו מושגת על ידי שליטה מרכזית וכוללת במחשבי ה-PC בכל רחבי הארגון. מעבר לכך, היתרונות המרכזיים שאותם מחפשים הארגונים בבואם להטמיע פתרון וירטואליזציית דסקטופ הם הטמעה מהירה יותר של דסקטופים במערכת, מיגרציית דסקטופ קלה יותר ותמיכה ביכולות עבודה חדשות, כמו יכולת עבודה מרחוק, מהבית וניידות.

לדבריו, פתרונות ה-VDI של סיטריקס שהטמיעו ספקי החברה הביאו לחיסכון כללי של 20%. ב-2014 אמור חיסכון זה לעלות ל-35%. "משמעות רמת החיסכון בעלויות היא שמרבית הטמעות וירטואליזציית הדסקטופ מביאות ל-ROI בתוך שנה עד שנה וחצי", אמר טומסון. "בעת כזו, של חוסר ודאות כלכלית, וירטואליזציית הדסקטופ היא אחת מהטכנולוגיות הכי מלהיבות בשוק, בעיקר בשל היעילות הגבוהה שהיא מביאה – הן למחלקת ה-IT והן לארגון בכללותו."

כנס 2010 Citrix Synergy כולל עשרות מושבים שעוסקים בנושאים מרכזיים בעולם ה-IT, בהם Desktop Virtualisation ו-Datacenter and Cloud. המושבים מכסים את הנושאים הללו באופן מקיף, וכוללים הצגת תהליכים מיטביים ומפות דרכים טכנולוגיות של סיטריקס. מומחים טכנולוגיים בכירים מסיטריקס מציגים בהם את פורטפוליו המוצרים של החברה, כולל וירטואליזציית דסקטופים, שרתים ויישומים, כלי נטוורקינג ופתרונות מיחשוב ענן – פרטי וציבורי כאחד. בנוסף, במהלך הכנס מציגים לקוחות אירופיים של החברה את סיפורי ההצלחה שלהם ומתארים דרכים חדשות שבהן, באמצעות טכנולוגיות וירטואליזציה ומיחשוב ענן, הם יצרו תשתית IT משופרת בארגונים.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים בגרמניה

מתעניין במיחשוב ענן? הירשם לכנס CloudCon של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים