גוגל מבטלת את תצוגת ה-HTML הבסיסית בכל חשבונות הג'ימייל

גירסת ה-HTML הבסיסית אפשרה למשתמשים לגשת לחשבונות ג'ימייל שלהם עם חיבורים איטיים או בדפדפנים מדור קודם

בלי תצוגת HTML בסיסית. ג'ימייל

גוגל הודיעה באופן רשמי כי החל בינואר 2024 היא תבטל את האפשרות להשתמש בתצוגת HTML בסיסית בכל חשבונות הג'ימייל. החברה אמנם טרם פרסמה בינתיים תאריך מדויק לביטול האפשרות הזו, אך היא תאפשר עד אותו רגע למי שרוצה בכך להשתמש בגרסת התצוגה המיושנת של שירות הדואר המקוון, בין אם מדובר בגירסה הטלפונית או בגירסה שמיועדת למערכות ההפעלה למחשבים.

גירסת ה-HTML הבסיסית של ג'ימייל מיועדת לשימוש בחיבורים איטיים או בדפדפנים מדור קודם, והיא אינה כוללת חלק מהתכונות שמוצעות בגירסה העדכנית של השירות כגון בודק איות, מקשי קיצורי דרך, פורמטים עשירים לכתיבת הודעות ועוד.

הגירסה המעודכנת של ג'ימייל החליפה את גרסת ה-HTML הבסיסית כבר לפני עשור, ומאז התמיכה ברוב מערכות ההפעלה המיושנות, בטלפונים, טאבלטים ומחשבים כבר אינה קיימת, כמו גם בדפדפנים שמוגדרים לפי גוגל כדפדפני דור קודם – כך שההחלטה של גוגל די מובנת.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דג זהב

    לא יודע למה הכל הולך מהר מהר מאז חיסוני הקורונה והמחוה הזאת אבל הפיסיקאים והאיינשטנים של גוגל םאסבוק וכל השאר חייבים לקחת בחשבון שהזיזו לנו משהו בזמן!!! אנחנו כבר לא שוחים כמו פעם. תחקרו את זה לעמק אולי תודו לי שוב

  2. ברוך

    התלוננתי בגוגל,שהודעות,שמופיעות בגימייל,לא מתאימות למסך בפלפון שלי,ומעניין,שרק הודעות מהחנות של גוגל,לא מתאימות!!! שאר,ההודעות כן מתאימות למסך,כפי שהגדרתי אבל,כרגיל,גוגל לא עונה ולא מתיחסת

אירועים קרובים