פרוגיקס תפיץ בישראל את פלטפורמת BTP של סאפ

הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP היא פלטפורמת ענן, המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית

אריאל רטנר, מנכ"ל קבוצת פרוגיקס.

פרוגיקס מונתה על ידי סאפ (SAP) ישראל לשותף עסקי בתחום SAP Business Technology Platform (BTP).

פרוגיקס נוסדה בשנת 2018 על ידי דניס אברמוב, שהביא עמו ניסיון רב בעולם ה-סאפ בארץ ובחו"ל. החברה מספקת שירותי ייעוץ ופתרונות טכנולוגיים, הממנפים את הניסיון הנצבר בארגון בשילוב הניסיון של החברה בעולם ה-סאפ ומאפשרים ייעול ושינוי תהליכים ארגוניים.

הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP היא פלטפורמת ענן, המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית. היא כוללת מגוון רחב של יכולות, כמו ניתוח ופיתוח יישומים, ניהול תהליכים עסקיים, ניהול דאטה, אינטגרציה ועוד.

אריאל רטנר, מנכ"ל פרוגיקס, אמר, כי "לאור הניסיון רב השנים שצברנו ביישומי סאפ מובילים במשק, והמחויבות שלנו לייצר פתרונות מהודקים וייעודיים, המייצרים ערך עסקי מוחשי לארגונים, רק טבעי ש-סאפ ישראל תבחר בנו להיות שותפים ליישום פתרון BTP שלה. ביישומים שאנחנו מפתחים עבור הלקוחות שלנו משולבות טכנולוגיות ממשק משתמש חדשניות, שכוללות גישה גם ממכשירים ניידים ואפשרות לקבלת מידע וביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-סאפ ישראל, אמרה, כי "סאפ ישראל ממשיכה להרחיב את מעגל השותפים שלה ואנו שמחים לצרף את פרוגיקס לשורת שותפי SAP BTP המצוינים שלנו. פרוגיקס נבחרה בשל ניסיונה הרב בעולמות הסאפ, כאשר צוות החברה – ובראשה המנהלים – מביאים איתם שנות ניסיון רבות עם פתרונות סאפ, בין אם מדובר ביישומי ERP, פתרונות עבור מגזרי התעשייה השונים כמו ממשלה, פיננסים ועוד".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-סאפ ישראל

שרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-סאפ ישראל. צילום: גיל לוין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים