גוגל שחררה בטה ראשונה של כרום 6

החברה טוענת, כי גרסת הבטה החדשה מהירה יותר בכ-15% לעומת הגרסה היציבה האחרונה של הדפדפן, גרסה 5 ● כמו כן מציעה גרסה 6 כמה תכונות ומאפיינים חדשים, בהם תכונת ה-Autofill, המאפשרת למשתמש למלא טפסים באופן אוטומטי

גוגל (Google) שחררה אתמול את הבטה הראשונה לגרסה 6 של דפדפן האינטרנט שלה, כרום (Chrome). החברה טוענת, כי גרסת הבטה החדשה מהירה יותר בכ-15% לעומת הגרסה היציבה האחרונה של הדפדפן, גרסה 5.

כמו כן מציעה גרסה 6 כמה תכונות ומאפיינים חדשים, בהם תכונת ה-Autofill, המאפשרת למשתמש למלא טפסים באופן אוטומטי. כך, המשתמש יכול להגדיר נתונים מתאימים בתפריט האפשרויות של הדפדפן, כולל שם, כתובת ואפילו מספר כרטיס אשראי, ולמלא את הפרטים הללו בטפסים בלחיצה אחת.

הדפדפן החדש גם מציע שינויים קלים בממשק המשתמש. שני התפריטים שנמצאו בקצה שורת הכתובת והחיפוש אוחדו לכדי כפתור יחיד שתחתיו אפשר למצוא את כל האפשרויות שהיו קיימות בשני התפריטים הנפרדים, כשחלק מהאפשרויות זכו כעת לייצוג גרפי (למשל, הגדלת והקטנת חלון הדפדפן).

שינוי משמעותי נוסף בדפדפן הוא הגדלת יכולות הסנכרון שלו. כעת ניתן לסנכרן לחשבון המשתמש בגוגל – מעבר לסימניות והעדפות – גם את ההרחבות בהן משתמשים בדפדפן וגם את המידע השמור בתכונת ה-Autofill.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים