סקר: ב-98% מהארגונים משתמשים בקוד מקור פתוח

מהסקר שערכה חברת Zenoss עולה, כי המשתמשים בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח תופסים תוכנות אלה כקלות להתקנה, והם מעדיפים תוכנות בעלות קוד מקור פתוח כאשר הן זמינות ● 76% ממנהלי המערכת בארגונים גדולים ציינו כי הם מעדיפים להשתמש בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח בכל הזדמנות אפשרית

תוכנות בעלות קוד מקור פתוח משגשגות בארגונים – על פי סקר שנערך זו השנה הרביעית על ידי חברת Zenoss שמפתחת תוכנות בעלות קוד מקור פתוח. 98% מבין המשיבים לסקר ציינו כי בארגון שלהם משתמשים בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח.

מהסקר עולה, כי המשתמשים בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח תופסים תוכנות אלה כקלות להתקנה, והם מעדיפים תוכנות בעלות קוד מקור פתוח כאשר הן זמינות. המשתמשים ציינו כי הם לוקחים בחשבון הן את איכות הקוד והן את יתרונות המחיר.

71% מהמשיבים ציינו כי קל יותר להתקין תוכנות בעלות קוד מקור פתוח (בהשוואה ל-48% בסקר הקודם). 76% ממנהלי המערכת בארגונים גדולים ציינו כי הם מעדיפים להשתמש בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח בכל הזדמנות אפשרית. השיקול החשוב ביותר לאי שימוש בתוכנות בעלות קוד מקור פתוח הוא היעדר תמיכה, ובמקום השני תיעוד גרוע. איכות התמיכה היא השיקול המכריע לבחירה בכלי ניהול קנייניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים