פרטנר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מועדון "חבר"

בהתאם להסכם, פרטנר תספק את שירותי התקשורת למועדון בבלעדיות במשך שלוש שנים ● החברה תעניק לעמיתי המועדון הצעה הכוללת מכשירי סלולר בהצעות מיוחדות, תוכניות תעריפים, תקשורת קווית, שירותי אינטרנט, פתרונות גלישה ניידים ועוד ● כמו כן, יקבלו עמיתי "חבר" מכשירים עם אפליקציה ייחודית, שתאפשר להם גישה ישירה לפורטל המועדון ורכישת כרטיסים און-ליין מהמכשיר הסלולרי

פרטנר הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מועדון הצרכנות "חבר", המייצג את אנשי הקבע, כוחות הביטחון, הגימלאים ובני משפחותיהם, לאספקת שירותי תקשורת כוללים.

פרטנר תעניק לעמיתי המועדון הצעה הכוללת מכשירי סלולר בהצעות מיוחדות, תוכניות תעריפים, תקשורת קווית, שירותי אינטרנט, פתרונות גלישה ניידים ועוד. עמיתי "חבר" יקבלו מכשירים עם אפליקציה ייחודית, שתאפשר להם גישה ישירה לפורטל המועדון ורכישת כרטיסים און-ליין מהמכשיר הסלולרי.

ארגון חבר הוא אחד מארגוני הצרכנות הגדולים במדינה ומייצג 100 אלף בתי אב. בהתאם להסכם, פרטנר תספק את שירותי התקשורת לארגון בבלעדיות במשך שלוש שנים.

לדברי החברה, ההצעה תעלה מחר באתר של "חבר".

שלומי אברהם, מנכ"ל חבר אמר, כי "אנו מוסיפים לתמהיל תחומי הפעילות תחום נוסף וחשוב – תקשורת ביתית וסלולרית באמצעות אורנג'. במסגרת ההצעה המיוחדת יוכלו ליהנות העמיתים ובני משפחותיכם מהצעת תקשורת כוללת לסלולרי, לשירותי ה-Data לאינטרנט הביתי ולטלפון הקווי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים