נס תעביר ארגוני ממשלה לענן AWS במסגרת נימבוס

ההסכם יביא להגדלת היקף הפעילות בענן של נס במגזר הממשלתי במיליוני שקלים בשנה * נס: "שיתוף פעולה זה ימנף את היצע הפתרונות למגזר הציבורי, שיעניקו מענה מוכלל לכלל צורכי משרדי הממשלה והגופים הציבוריים"

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס.

נס מקבוצת חילן תעביר ארגונים מהמגזר הציבורי והממשלתי לענן של AWS במסגרת פרויקט נימבוס. חברת ה-IT חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הענן הציבורי, במטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות נימבוס. לאנשים ומחשבים נודע, כי ההסכם יביא להגדלת היקף הפעילות בענן של נס במגזר הממשלתי במיליוני שקלים בשנה.

במכרז נימבוס זכו AWS וגוגל קלאוד. עם חתימת ההסכם, נס הצטרפה לרשת השותפים הגלובלית של AWS. מנס נמסר, כי "שיתוף פעולה זה ימנף את היצע הפתרונות למגזר הציבורי, נפתח פתרונות ושירותים ייחודיים, שיעניקו מענה מוכלל ומקצה לקצה לכלל צורכי משרדי הממשלה והגופים הציבורים". כך, אנשי נס יציעו שירותים ופתרונות לכל אחד משלבי המעבר לענן: בניית אסטרטגיה וארכיטקטורה, הטמעה, ניטור ואבטחה של תשתיות, ניהול ואוטומציה של תהליכי DevOps, אופטימיזציה של עלויות (FinOps) וכן ליווי ותמיכה טכנית סביב השעון.

פרויקט נימבוס: נס תעביר ארגוני ממשלה לענן AWS.

פרויקט נימבוס: נס תעביר ארגוני ממשלה לענן AWS. צילום: BigStock

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, אמר, כי "זו תקופה מרתקת בענף, המציבה לא מעט אתגרים עבור ארגונים הנחושים להאיץ את המעבר לענן כמכפיל כוח עסקי וטכנולוגי. המומחיות רבת השנים שלנו באספקת שירותים מנוהלים וביצוע פרויקטים, יאפשרו לנו להציע מענה מלא למשרדי ממשלה ולגופים ציבוריים בתהליך המעבר שלהם לענן בכלל ולנימבוס בפרט".

ירון אלטשולר, מנהל פעילות המגזר הציבורי ב-AWS ישראל, אמר, כי "במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית של המגזר הציבורי בישראל, נביא למשרדי הממשלה וללקוחות במגזר הציבורי יכולות שיהיו מכפיל כוח וזרז לאימוץ הענן".

דוד ביסמוט, מנהל נס קלאוד, אמר לאנשים ומחשבים, כי "לטובת פרויקט הענן נימבוס, אנו נערכים עם עשרות רבות של מוסמכים ומומחי ענן, לצד שירותים ופתרונות מבוססי הפלטפורמה של AWS. הקמנו בקבוצה חטיבה בניהולה של גבריאלה שלמה, שמטרתה ועיסוקה היא חיזוק השת"פ עם נציגי ענקית הענן בישראל ומימוש כלל השירותים והפתרונות ללקוחות שלנו – על גבי AWS".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוש השור

    בטח יקחו את האנשים הכי זולים שאפשר למצוא... אף קורס של שלושה חודשים במכללת שקר כלשהו לא יכול להפוך מישהו למומחה devops

אירועים קרובים