מנכ"ל חדש לקבוצת אייקון: דוידי פיאמנטה

מחליף את רוני ישראלי ואיילת צרפתי רוזן, שכיהנו כמנכ"לים משותפים ● ישראלי ימשיך בתפקידו כמנכ"ל תחום פעילות ההפצה, וצרפתי רוזן תסיים את תפקידה בחודש אפריל

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת אייקון.

דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל קבוצת אייקון, שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי אפל (Apple), לנובו (Lenovo) ואסוס (Asus) בישראל, והבעלים של רשת החנויות איידיגיטל (iDigital). רוני ישראלי ימשיך בתפקידו כמנכ"ל תחום פעילות ההפצה ויו"ר חברת ויז'ואל. איילת צרפתי רוזן, המכהנת כמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות, עתידה לסיים את תפקידה בחודש אפריל 2023.

פיאמנטה מביא ניסיון ניהולי עשיר, ובשמונה השנים האחרונות שימש כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי ורכבי היוקרה של קבוצת כלמוביל. לפני כן היה מנכ"ל סאני טלקום, ומנכ"ל EVAR Telit Mobile  באיטליה.

קבוצת אייקון צמחה בעשור האחרון מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013 לתוואי נוכחי של כ-1.5 מיליארד שקל. רשת איידיגיטל מפעילה כיום 26 סניפים, לרבות שבעה סניפים של רשת איידיגיטל-גודיז, שהוקמה בשנתיים האחרונות.

עם מינויו ציין פיאמנטה, כי "אייקון גרופ הינה חברה מובילה בתחומה, ובכוונתי להצעיד אותה על-פי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסות וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשבמקביל נפעל להרחבת סל המותגים הבינלאומיים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".

צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דוידי, שהינו מנהל ומנכ"ל מנוסה עם כעשרים שנות ניסיון קמעונאי עשיר בעולמות הסלולר והרכב, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות של הצמחת הפעילויות שתחת אחריותו. בטוחני כי דוידי יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ורשת החנויות של איידיגיטל בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לאיילת צרפתי רוזן על תרומתה הרבה במהלך תשע שנות כהונתה כמנכ"לית משותפת בחברה וכמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים