התקפת סייבר על ה-FBI

הבולשת הפדרלית של ארה"ב הודיעה כי הותקפה בסייבר והצליחה להכיל את האירוע

הכילה אירוע של תקיפת סייבר. ה-FBI.

ה-FBI, כך לפי הדיווח ב-CNN, מתמודדת במהלך השבוע האחרון עם התקפת סייבר על חלק מרשת המחשבים שלה במטרה להצליח ולמגר את ההתקפה ואת תוצאותיה. הדיווח לפי הרשת הגיע מצד גורמים שקיבלו תדרוך בנושא, כשלאחר מכן ה-FBI אישרה זאת.

לפי הפרטים שנודעו, הבעיה נולדה כתוצאה ממערכת מחשב מוגדרת ששימשה את הבולשת לצורך חקירות על ניצול מיני של ילדים. לפי התגובה של ה-FBI, היה מדובר באירוע בודד שכבר הוכל. "ה-FBI מודעת לאירוע ופועלת להשיג מידע נוסף. זהו אירוע בודד שהוכל. מכיוון שמדובר בחקירה מתמשכת, אין ל-FBI הערות נוספות לספק בשלב זה", נמסר באופן רשמי.

לפי ה-CNN, למרות ההצהרה, המקור לפריצה עדיין לא נמצא, אבל מחלקת הסייבר של הבולשת הצליחה לבודד את הפעילות, שמקורה במשרדיה הגדולים בניו יורק.

זו לא הפעם הראשונה שבה ה-FBI צריכה להתמודד עם תוצאות הפעילות של האקרים בתוככי הרשת הפנימית שלה. אירוע גדול יחסית התרחש בנובמבר 2021, אז האקר הצליח להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני לגיטימית של החברה כדי לשלוח הודעות התראה מזויפות לרשויות חוק שונות, פדרליות ובמדינות השונות של ארצות הברית. עד היום ה-FBI לא דיווחה על לכידת החשוד, אך הודיעה כי תיקנה את הפגיעות שאפשרה זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים