IT Awards: מי קיבל את תואר המנכ"ל המצטיין בענף ה-IT?

יש בענף הרבה מאוד מנכ"לים.ות מצטיינים.ות, אבל רק אחד זוכה בכל שנה בתואר המנכ"ל המצטיין בתחרות של אנשים ומחשבים ● הפעם זכה שחר אפעל, מנכ''ל נס

שחר אפעל, מנכ"ל נס.

ענף ה-IT כולל הרבה מנכ"לים.ות מצטיינים.ות – בהנהלות החברות עומדים.ות א.נשים מהמובחרים.ות בתעשייה. אבל בכל שנה, רק אחד.ת זוכה באות המנכ"ל המצטיין בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. הפעם, הזוכה הוא שחר אפעל, מנכ"ל נס (Ness).

אפעל נבחר על ידי מערכת אנשים ומחשבים כמנכ"ל המצטיין בענף ה-IT לשנת 2022. הוא קיבל את האות בטקס שנערך היום (א') באולם האירועים איסט בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של הקבוצה. תחרות מצטייני המחשוב התקיימה זו השנה ה-20 על ידי אנשים ומחשבים, שחוגגת יותר מארבעה עשורים של פעילות בקהילת ה-IT.

"כששואלים מה זה אומר להיות חברה מובילה", אמר אפעל, "אני משיב שזה הרבה אחריות כלפי הלקוחות והעובדים, כל הזמן לחתור לאימוץ חדשנות. וזה לא טריוויאלי. זמן רב שאנחנו כבר פה, פועלים ומפעילים את המדינה. יש לנו פעילות משמעותית במרבית הארגונים הגדולים בישראל, עם יותר מ-500 לקוחות".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"אנו מכנים את טביעת האצבע המקצועית שלנו 'נס פקטור'. זו כוללת מאות לקוחות נאמנים, עשרות שותפים חדשניים, יכולות ורסטיליות, גמישות, יצירתיות וראש של 'סטארט-אפ', שמניע 4,000 כישרונות טכנולוגיים. אנו נמצאים בארגונים מכל התחומים – תעבורה, ביטחון, בריאות, פיננסים, תעשייה, תשתיות והרבה ממשל, מוניציפלי, וגם היי-טק. לא פלא שנדבקה בנו הסיסמה, שלפיה אנו 'מפעילים את המדינה'".

"נולדנו", ציין אפעל, "בשנת 1999, ישר לתוך מציאות של המילניום החדש. המייסדים העניקו לנו את השם נס. לא היה ספק לגבי השם, כי אם כל כך הרבה חבר'ה טובים סביב שולחן אחד מסכימים על הקמת החברה, שהיא מיזוג של שש חברות, אז זהו בהחלט נס".

"הבאנו וביססנו את סאפ (SAP) בישראל, וזו הייתה הצלחה בקנה מידה לאומי, מאז ועד היום", הוסיף, "הקמנו וייסדנו את תפיסת מיקור החוץ בישראל, שלימים התפתחה לעולם השירותים המנוהלים, שאנו מובילים בישראל כבר כמעט עשור. היינו שותפים בפרויקטי המחשוב הגדולים והמשמעותיים במדינה, המשפיעים עלינו כאזרחים ותושבים".

"פקטור נוסף ב-נס שלנו הוא, שאנחנו חברה ישראלית", סיכם אפעל, "נולדנו, התבגרנו ואנו ממשיכים לצמוח פה בארץ. נמשיך להוביל את עולם טכנולוגיות המידע והדיגיטל בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים