וובהלפ מגייסת בישראל עשרות עובדים

 חברת מיקור החוץ הבינלאומית וובהלפ מרחיבה את פעילותה בישראל ומתכננת לגייס עשרות עובדים בשנה הקרובה

ווצת וובהלפ בישראל.

חברת מיקור החוץ הבינלאומית וובהלפ (Webhelp), שהקימה לפני שנה את השלוחה הישראלית בראשות המנכ"לית עינת בנימיני, מתכננת לגייס עשרות עובדים בשנה הקרובה, נוסף על 70 העובדים שכבר גייסה בשנה האחרונה.

וובהלפ היא חברה צרפתית פרטית שהוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים ((BPO – Business Process Outsourcing הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מעסיקה יותר מ-110,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, בהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, וחמש חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

וובהלפ מספקת ללקוחות שורה של שירותים, לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט וכדומה.

70 העובדים בישראל כוללים מהנדסים, המספקים שירותי תמיכה טכנולוגיים ללקוחות של חברות גלובליות הפעילות בישראל וכן מוקדנים טלפוניים ואנשי שירותי לקוחות לחברות. העובדים שתגייס וובהלפ יעסקו גם הם בתחומים הללו ובתחומי פעילות נוספים של החברה, ככל שפעילותה תתרחב בארץ.

בנימיני, מנכ"לית הסניף בישראל, ציינה: "אנו נציע לעובדות ולעובדים שנגייס מגוון גדול של תפקידים, הן בתחומי השירות והתמיכה הטלפוניים וכן בתחומים טכנולוגיים שונים ברמות מקצועיות גבוהות ובתחומים נוספים שהחברה תיכנס אליהם בקרוב בישראל. יתרה מכך, יש לנו מודלים שונים של העסקה כולל עבודה במשמרות, משרות ייעודיות לאימהות,  משרות עם שעות משרד רגילות ועוד".

עוד ציינה בנימיני, כי "אני פועלת רבות לקדם את הקריירה של עובדי וובהלפ  ישראל, לפתוח להם הזדמנויות ומרחב להגשים את הפוטנציאל שלהם. החברה דואגת לרווחתם של העובדים, בהם אימהות, ומבטיחה סביבת עבודה ותנאים שיאפשרו לשלב ולאזן בין עבודה לחיי משפחה. כיום 55% מעובדי החברה הן נשים, שתיים מהן מנהלות מחלקה בכירות – ואני אקדם כל אישה בעלת יכולות ומוטיבציה גבוהה. אנו מחפשים עובדים ועובדות בעלי גישה שירותית שיצטרפו לחברה במשרדינו החדשים והיפים שחנכנו החודש בתל-אביב על מנת להיערך ולהכיל את הצמיחה במצבת העובדים של החברה בישראל. הם ימצאו לא רק תנאים טובים אלא חברה עם לב שתדאג להם ולרווחתם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים