דיווחים: וריזון ומוטורולה מפתחות ביחד מחשב לוח

המחשב, שיהיה מיועד בעיקר לצפייה בתוכניות טלוויזיה, יצויד בצג בקוטר של 10 אינץ' ויתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל - על פי ידיעה שהופיעה בפייננשל טיימס ● מחשב הלוח החדש אמור להיות קל ודק יותר ממחשבי iPad, וניתן יהיה להיעזר בו כדי לקשר לאינטרנט מכשירי טלפון סלולריים ● כן יתמוך מחשב הלוח בתכני פלאש של אדובי (Adobe) ויצויד בשתי מצלמות - מצלמה קדמית לוועידות וידאו ומצלמה אחורית לצילום תמונות

החברות וריזון (Verizon) ומוטורולה (Motorola) מפתחות יחדיו מחשב לוח שיהיה מיועד בעיקר לצפייה בתוכניות טלוויזיה – על פי ידיעה שהופיעה ביום ג' בפייננשל טיימס. המחשב יצויד בצג בקוטר של 10 אינץ' ויתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (Google). השימוש העיקרי שלו יהיה לצורך גישה לשירות הכבלים FiOS של וריזון, מסרו לפייננשל טיימס מקורות שביקשו לשמור על עילום שם.

מחשב הלוח החדש אמור להיות קל ודק יותר ממחשבי iPad, וניתן יהיה להיעזר בו כדי לקשר לאינטרנט מכשירי טלפון סלולריים (Tethering). כן יתמוך מחשב הלוח בתכני פלאש של אדובי (Adobe) ויצויד בשתי מצלמות – מצלמה קדמית לוועידות וידאו ומצלמה אחורית לצילום תמונות. שמו של המכשיר ומחירו לא פורסמו.

חברת וריזון סירבה להגיב, אך מוטורולה הזכירה בעבר את כוונתה להציע מחשבי לוח ואף הציגה אב טיפוס בוועידת CES שנערכה בתחילת השנה בלאס וגאס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים