לא רק יו"ר: אלוף (מיל') עוזי מוסקוביץ' מונה למנכ"ל האב סקיוריטי

מוסקוביץ', שהיה ראש אגף התקשוב במהלך צוק איתן ומשמש כבר שנה כיו"ר האב סקיוריטי, יהיה מעתה גם המנכ"ל שלה ● המנכ"ל הנוכחי, אייל משה, יעבור לשמש כנשיא החברה בארצות הברית

אלוף (מיל') עוזי מוסקוביץ', יו"ר ומנכ"ל האב סקיוריטי.

חילופי תפקידים בהאב סקיוריטי: עוזי מוסקוביץ', היו"ר, ישמש גם כמנכ"ל שלה, במקומו של אייל משה, מייסד החברה, שיהיה מעתה הנשיא שלה בארצות הברית.

מוסקוביץ' הוא אלוף (מיל'), שהשתחרר מצה"ל ב-2016, לאחר שכיהן כראש אגף התקשוב. הוא שימש בתפקיד זה בין היתר במבצע צוק איתן, שבו האגף והטכנולוגיה שפיתח סייעו מאוד לכוחות הלוחמים. כחצי שנה לאחר תום המבצע אמר מוסקוביץ' כי ישראל חוותה במהלכו "אירוע סייבר משמעותי מאוד ברמה המדינתית", שאת מהותו לא פירט, אולם ציין ש-"יחד עם אירועים נוספים שקרו במהלך 2014 הוא יוביל את צה"ל לשינויים משמעותיים בתחום". כמה שנים לאחר שפשט את המדים, לפני כשנה, הוזכר שמו של מוסקוביץ' כאחד המועמדים לתפקיד ראש מערך הסייבר הלאומי, בעקבות פרישתו של יגאל אונא. בסופו של דבר, מי שמונה לתפקיד הוא תא"ל (מיל') גבי פורטנוי.

אייל משה, מייסד האב סקיוריטי ונשיא החברה בארצות הברית.

אייל משה, מייסד האב סקיוריטי ונשיא החברה בארצות הברית. צילום: רובי לייבוביץ'

יצוין כי מוסקוביץ' הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אווירונאוטית מהטכניון, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ניו יורק ותואר שני נוסף בלימודי אסטרטגיה מקולג' המלחמה של צבא ארצות הברית. לאחר שחרורו מצה"ל הוא היה סמנכ"ל בתעשייה האווירית וחבר בדירקטוריון מגדל. בשנה האחרונה הוא שימש כמנכ"ל וויבגארד ובמקביל כיו"ר האב סקיוריטי. כעת הוא יהיה גם המנכ"ל וגם היו"ר שלה.

מוסקוביץ' אמר כי "האב סקיוריטי מביאה לשולחן פתרונות סייבר חכמים שטרם נראו כמותם. אמשיך, יחד עם הצוות של החברה, את מילוי המחויבות שלה להתפתח, לחדש ולגדול כל הזמן, תוך שימוש בטכנולוגיה והון אנושי יוצאי דופן, שמבטיחים הזדמנות ענקית".

לדברי משה, "מוסקוביץ' הוא דמות בולטת באקו-סיסטמים העסקי והטכנולוגי, בעל רקורד עשיר, עם ניסיון מוכח במגוון תחומים הרלוונטיים לפעילות האב סקיוריטי. אני סמוך ובטוח כי בהנהגתו נשיג את יעדיה העסקיים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים