OpenAI החלה להציע את מנוי ChatGPT Plus ב-20 דולר לחודש

ChatGPT Plus כולל גישה לשירות בכל עת ובכל שעה ולא משנה מה המצב של השרתים הזמינים לשימוש חופשי, וזמן תגובה מהיר יותר

בקרוב - ChatGPT Plus - מנוי בתשלום.

ההצלחה הגדולה של ChatGPT יוצרת עומסים גדולים על השרתים שבהם מארחת OpenAI את פתרון הבינה המלאכותית שלה. משתמשים רבים לא מצליחים בכלל להגיע ולהפעיל את המכונה בגלל העומס, והשימוש מגיע לשיא משתמשים אפשרי פעמים רבות מדי במשך היום.

אולי לא רק בגלל זה, אבל אנשי OpenAI הבינו ששיש להם מכרה זהב קטן ביד והם מתחילים להציע מנוי חודשי לשירותים של ChatGPT, שעלותו תהיה 20 דולר לחודש.

המנוי החדש, ChatGPT Plus, יספק קודם כל משאב אחד חשוב, והוא גישה לשירות בכל עת ובכל שעה ולא משנה מה המצב של השרתים הזמינים לשימוש חופשי, שימשיך כרגיל גם להבא. מעבר לכך הם מבטיחים, שזמן התגובה של המכונה יהיה מהיר יותר, ושהמנויים יקבלו גם גישה מוקדמת יותר מכולם לתכונות חדשות אם וכשהן יהיו זמינות – מעין בוחני בטא ציבורית אם תרצו.

השירות בהתחלה יהיה זמין רק בארצות הברית וגם ההתחברות תהיה לאט לאט. אנשים שיכתבו את שמם ברשימת ההמתנה יזכו מתישהו בחודשים הקרובים לזימון ל-CahtGPT Plus. כנראה שהחברה רוצה להבטיח שהיא אכן מצליחה לספק את השירות שהיא מבטיחה ושהיא לא יוצרת עומס גם על השרתים שיוקדשו לגרסת הפרימיום של מכונת הבינה המלאכותית המנצחת שלהם.

"השקנו את ChatGPT כתצוגה מקדימה של מחקר כדי שנוכל ללמוד יותר על החוזקות והחולשות של המערכת ולאסוף משוב ממשתמשים כדי לעזור לנו לשפר את המגבלות שלה. מאז מיליוני אנשים נתנו לנו משוב, ביצענו כמה עדכונים חשובים וראינו שמשתמשים מוצאים ערך במגוון מקרי שימוש מקצועיים, כולל ניסוח ועריכת תוכן, סיעור מוחות, עזרה בתכנות ולימוד נושאים", מסרה החברה באמצעות פוסט בבלוג הרשמי שלה.

צבי קצבורג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים