אנדרואיד 14 תקשה על התקנת אפליקציות חיצוניות ל-Google Play

על פי הדיווחים, שינויים שאובחנו בקוד הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הטלפונית של גוגל מעידים שהיא תתחיל לחסום לחלוטין התקנת אפליקציות, באמצעות קצבי APK, אם הן מכוונות אל גרסאות ישנות יותר

גוגל השיקה לו גרסת עדכון. אנדרואיד 14.

אחד השינויים הצפויים שגוגל מתכוונת לשלב באנדרואיד 14 – הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הטלפונית של הענקית ממאונטיין ווי, שגרסאות הבטא שלה אמורות להופיע בקרוב – ישפיע כנראה על היכולת של המשתמשים להתקין אפליקציות מגורמים החיצוניים ל-Google Play.

לפי הדיווח, שינויים שאובחנו בקוד של המערכת מעידים על כך שגרסה 14 של אנדרואיד תתחיל לחסום לחלוטין את ההתקנה של אפליקציות, באמצעות קצבי APK, אם הן מכוונות אל גרסאות אנדרואיד ישנות יותר.

אחת המגבלות כיום להעלאת אפליקציות חדשות לחנות הרשמית של גוגל היא שהן יתמכו לפחות באנדרואיד 12, אבל אם מדובר באפליקציה אותה המשתמש כבר התקין פעם, לא תהיה לו בעיה להתקין אותה שוב, גם אם היא אינה עונה לכלל המינימלי הזה.

בדומה לכך, אפליקציות שמוצעות מאתרים אחרים, כלומר להתקנה באמצעות הורדת קובץ והרצתו במכשיר, אינן נבדקות על ידי גוגל, כך שהסיכוי שהן יכילו רושעות גבוה יותר – ואת זה גוגל תנסה למנוע באנדרואיד 14, ובמיוחד בכל הקשור באפליקציות שמכוונות באופן ייעודי לגרסה ישנה של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים