ביטוח ישיר יישמה מערכת לשיפור חווית הלקוח של רנסיס; ההיקף הכספי: 350 אלף שקלים

המערכת מבוססת על Attentive ACE ומאפשרת לדרגי הניהול של החברה לבצע מעקב רציף ובזמן אמת אחר שביעות רצון הלקוחות ● היא משלבת גם את פתרון MyAttentive, המהווה פורטל ארגוני המתעדכן בנוגע לתוצאות משובים וסקרי לקוחות המתבצעים באופן רציף על ידי חטיבת שירות הלקוחות של החברה

חברת רנסיס השלימה הטמעת מערכת מבוססת Attentive ACE עבור חברת ביטוח ישיר. מדובר במערכת מתקדמת המאפשרת לדרגי הניהול של החברה לבצע מעקב רציף, ממוקד ובזמן אמת אחר שביעות הרצון של הלקוחות. היקף הפרויקט מוערך, בשלב זה, בסך של 350 אלף שקלים.

המערכת החדשה משלבת גם את פתרון MyAttentive, המהווה פורטל ארגוני המתעדכן בנוגע לתוצאות משובים וסקרי לקוחות המתבצעים באופן רציף על ידי חטיבת שירות הלקוחות של החברה. MyAttentive כולל כלים שונים המאפשרים לקבל מידע עשיר ובצורה ויזואלית של איכות חווית השירות בארגון בהתבסס על משובי הלקוח. כך, למשל, ניתן לבצע באמצעות המערכת חיתוכים שונים ולהפיק דו"חות השוואתיים על בסיס ציר זמן או בין מוקדי שירות לקוחות. כמו כן, המערכת כוללת אפשרות להאזין לשיחות הטלפון המתקיימות בין הלקוח למוקד שירות הלקוחות ולעמוד על איכות השירות ושיפור תהליכים בהתבסס על מקרי אמת.

הגר בן עזרא, סמנכ"ל שירות בביטוח ישיר, אמרה, כי "לאחר שבדקנו את מערכת ACE, נוכחנו לראות, כי היא מאפשרת לנו לשמור על סטנדרטים גבוהים ולקבל תמונה מדויקת ומהימנה של חווית השירות בסמיכות לאינטראקציה של הלקוח, ומאפשרת ביצוע פעולה נקודתית, במידת הצורך".

אייל ברנע, סמנכ"ל פתרונות ומוצרים ברנסיס, אמר, כי "המערכת כוללת גם את קשת פתרונותינו בתחום האונליין, המאפשר מגוון כלים, כגון: הגדרה ותזמון מדויק של הכללים שעל פיהם יועברו המשובים ללקוחות, לאתר ולזהות משובים חריגים או למקד את תהליכי הבדיקה בהתאם למסקנות שעלו במשובים קודמים. כך, ניתן לקחת את המשוב צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לכלי חיוני, המניע תהליכי שינוי כלל-ארגוניים שמאפשרים לשפר את חווית הלקוח על בסיס המסקנות שהתקבלו".

יש לציין, כי באחרונה אישר המדען הראשי לרנסיס מענק פיתוח בסך כולל של שישה מיליון שקלים. מענק זה נועד לאפשר לחברה להמשיך ולקדם את פיתוח הדור הבא של פתרונות המשוב הארגוניים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים