אפליקציית גוגל הום השתדרגה – מה התחדש?

תמיכה חדשה של היישום בתקן החדש של Matter מאפשרת לשלוט דרכו טוב יותר במכשירים הביתיים החכמים, כמו טלוויזיות ומזגנים ● כמו כן, האפליקציה תומכת כעת בפקדים חדשים עבור טלוויזיות שעובדות עם נסט האב

עוד פקדים לשליטה במכשירים. גוגל הום (Google Home).

אפליקציית הום (Google Home) של גוגל תומכת מעכשיו בפקדים חדשים עבור טלוויזיות שעובדות עם הרמקול/המסך החכם נסט האב. כעת – כשאפליקציית Home סופסוף החלה לתמוך בפקדי המגע הללו – ניתן לשלוט בחלק מהטלוויזיות ישירות באמצעות בקרות של נסט האב.

גוגל בישרה באוגוסט שהיא "הוציאה פקדים מעוצבים מחדש עבור מכשירי בית חכם פופולריים באפליקציית Google Home", כולל למזגנים, למטהרי אוויר, לשואבי אבק ולטלוויזיות, אלא שבהמשך הסתבר כי מדובר בכמה שינויים חזותיים קלים מאוד בדף הבקרה של מכשיר.

ואולם, על פי דיווחים חדשים, משתמשים עם טלוויזיות התואמות ל-Google Assistant/Home Support מבחינים כעת כי אפליקציית גוגל הום שלהם מציעה בקרות מגע מלאות. החידוש כולל הגברת והורדת עוצמת הקול, השתקה, הפעלה וכיבוי, השהייה, ערוצים ורשימת מקורות.

מדובר למעשה בתמיכה בתקן הבית החכם החדש של Matter, המשמש לרמקולים חכמים שאינם במתכונת Cast, ולכן הפונקציה החדשה שונה ממה שקיים כבר בטלוויזיות התומכות ב-Cast או מה-Google TV או ה-Android TV. בנוסף, ייתכן שהפקדים האלה כבר היו זמינים בנסט האב, אבל הם זמינים מעתה גם באפליקציית Google Home.

התכונה החדשה עדיין לא הגיעה לכלל המשתמשים

על פי דיווחי משתמשים ברדיט (Reddit), השינויים גלויים באפליקציית Home בגרסה 2.62.1.9.

מעבר לכך קיימים דיווחים על בעלי טלוויזיות LG ו-סמסונג שהשתתפו בתוכנית ה-Preview של אפליקציית Home המעוצבת מחדש.

כדאי לקחת בחשבון כי התכונה החדשה עדיין לא זמינה באופן נרחב באפליקציית Home וטרם הגיעה לכלל המשתמשים, וכן שהפקדים החדשים של ה-Google Home TV מגיעים רק לאחר עדכון התוכנה. אם עדכנתם והפקדים שהתווספו עדיין לא מופיעים אצלכם – נראה כי זה רק עניין של זמן עד שהם יגיעו לכולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים