עם חילופי הממשלה: מנכ"ליות משרדי המדע והתקשורת פורשות

מנכ״לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, הילה חדד-חמלניק, הודיעה על סיום תפקידה, כמקובל בחילופי ממשלה ● מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, תסיים את תפקידה לאחר תקופת חפיפה כשיימצא לא מחליף.ה

פורשות בעקבות כניסת הממשלה החדשה. מימין: מנכ״לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, הילה חדד-חמלניק, ומנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין

מנכ״לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, הילה חדד-חמלניק, הודיעה היום (א') על רצונה לסיים את תפקידה, כמקובל בחילופי ממשלה.

חדד-חמלניק מונתה לתפקיד לפני כשנה בידי השרה לשעבר אורית פרקש הכהן, והייתה המנכ"לית הצעירה ביותר בממשלה היוצאת. בשנת כהונתה הובילה תהליך שינוי אסטרטגי משמעותי במשרד, במסגרתו נושא החדשנות נכנס להגדרת התפקיד של המשרד. רשות החדשנות עברה לאחריות המשרד, והחקיקה בנושא הושלמה. בנוסף, המשרד הוביל מהלך אסטרטגי של חיזוק שיתופי הפעולה המדעיים-טכנולוגיים עם ארצות הברית, ידידתה של ישראל, אשר שיתוף הפעולה המדעי-טכנולוגי איתה לא מימש עד כה את הפוטנציאל שלו ולקח על עצמו את קידום החדשנות בכל גופי הממשלה.

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה הנכנס, אופיר אקוניס: ״אני מודה מכל ליבי להילה על כהונתה בתפקיד מנכ״לית המשרד. התרשמתי עמוקות משורת הרפורמות והחידושים שהוכנסו בדרכי עבודתו של המשרד בזמן כהונתה, ואין לי ספק שהיא משאירה מורשת של מקצוענות מהמעלה הראשונה ושדרכנו עוד תפגשנה רבות בתחום".

״לאחר קדנציה עמוסת עשייה כמנכ"לית המשרד, אני שבעת רצון מההישגים הלאומיים והבינלאומיים. עם חילופי השלטון, אני מפנה את הדרך למנכ"ל.ית הבא.ה", אמרה חדד-חמלניק״.

אבישר בן חורין: מודה על הזכות שהייתה לי להוביל רפורמות משמעותיות

בתוך כך, בפגישה בין שר התקשורת הנכנס, ד״ר שלמה קרעי, ומנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, סוכם ביניהם על סיום תפקידה. השניים החליטו על תקופת חפיפה ו"העברת מקל מסודרת" עד למינוי מחליף.ה לאבישר בן-חורין.

השר קרעי מסר, כי "אני מודה למנכ"לית המשרד היוצאת על עבודה מקצועית שמורגשת היטב בכל אגף ומחלקה במשרד. בחריצות ועם יחסי אנוש מעולים, הובילה אבישר בן-חורין את המשרד בשנים האחרונות. בימים אלו היא יושבת איתנו בישיבות חפיפה אינסופיות ומעשירה אותנו בידע המקצועי שלה, ועל כך אני מודה לה".

בן חורין אמרה, כי "אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה גדולה, ומודה על הזכות שהייתה לי לשמש כמנכ״לית המשרד ולהוביל רפורמות משמעותיות לשוק התקשורת ולציבור בישראל. תושבי מדינת ישראל זוכים היום למהפכת תשתיות בזכות פריסה מואצת של סיבים אופטיים ברחבי המדינה, השקת טכנולוגיית הדור החמישי, רפורמה היסטורית בשירותי הדואר, ונהנים משוק תקשורת מהתחרותיים בעולם. אני מבקשת למסור את הוקרתי העמוקה לשר התקשורת היוצא, יועז הנדל, ולעובדי המשרד המצוינים על המקצועיות והמסירות היומיומית, ומאחלת לשר התקשורת הנכנס ולצוותו עשייה פורייה ומוצלחת למען הציבור הישראלי״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים