שלומי קופמן מונה לסמנכ"ל הבינלאומי של רשות החדשנות

קופמן יהיה אמון על קידום שת"פ בינלאומי של הרשות מול חברות המבקשות לבצע מו"פ עם חברות ישראליות, ויעבוד מול סוכנויות ביצוע בחו"ל, מכוני מחקר, בתי חולים ואוניברסיטאות, תוך סיוע וקידום תעשיית ההיי-טק בארץ

שלומי קופמן, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הבינלאומית ברשות החדשנות.

רשות החדשנות הודיעה היום על מינויו של שלומי קופמן לסמנכ"ל ומנהל החטיבה הבינלאומית ברשות. במסגרת התפקיד יהיה אחראי קופמן על קידום שיתוף הפעולה הבינלאומי של רשות החדשנות עם חברות המבקשות לבצע מו"פ משותף עם חברות ישראליות, ויעבוד מול סוכנויות ביצוע בחו"ל, עם מכוני מחקר, בתי חולים ואוניברסיטאות, תוך סיוע וקידום תעשיית ההיי-טק הישראלית.

כמו כן, יהיה אמון קופמן על מנהלת המו"פ האירופית (איסרד) המפעילה את תוכנית 'הורייזן אירופה', אשר פועלת מרשות החדשנות.

קופמן (52, נשוי +2), הוא בעל 25 שנות קריירה דיפלומטית, שהתחיל את דרכו המקצועית במגוון תפקידים במשרד החוץ, ובינם הוצב בשנגחאי כסגן הקונסול, מזכיר מדיני בוושינגטון, כקונסול מדיני בניו-יורק וכקונסול הכללי בסן פרנסיסקו. עוד שימש קופמן כיועץ מדיני לשר התשתיות הלאומיות ולסגן שר החוץ, וכן עבד במספר חברות בענף ההיי-טק והטכנולוגיה, כמו ECI ואורבוט.  

לקופמן תואר ראשון (BA) בלימודי יחסים בינלאומיים ומזרח אסיה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת וובסטר.

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות.

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות. צילום: ניב קנטור

"החטיבה משמעותית להצלחת האב החדשנות הישראלית בתחרות העולמית" 

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "אני שמח על הצטרפותו של שלומי קופמן לצוות ההנהלה הבכיר של הרשות. תפקיד החטיבה הבינלאומית הינו משמעותי להצלחת האב החדשנות הישראלית בתחרות העולמית, לצד האתגרים וההזדמנויות הרבות שעומדות לפנינו בשנים הבאות. לשלומי ניסיון רב במערך החוץ של מדינת ישראל, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

החטיבה הבינלאומית פועלת בשיתוף כלל החטיבות ברשות החדשנות על מנת לייצר יתרון תחרותי לחברות וגופים ישראליים בשווקים בינלאומיים. פעולות אלה נעשות באמצעות קידום שיתופי פעולה בינלאומיים במו"פ, תמיכה בהתאמת מוצרים לשווקים במדינות מתפתחות, סיוע בפיתוח עסקי וחדירה לשווקים חדשים.

לצד התמיכה המימונית, החטיבה הבינלאומית מציעה לחברות מגוון כלים נוספים שיסייעו להן בקידום שיתופי פעולה ובחדירה לשווקים העולמיים. במסגרת זו, מוצעים סמינרים וירטואליים, הכשרות בארץ ובחו"ל, משלחות לקידום חדשנות ישראלית בחו"ל, אירועי B2B (ר"ת Business to Business) וכלי פיתוח עסקי לחברות ישראליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים