אישום: ביצע עבירות מין בקטינות באינסטגרם ובווטסאפ

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד תמיר נזרוב (19) מיבנה, שנאשם בביצוע עבירות מין בתשע קטינות בנות 12 עד 15 באמצעות האפליקציות הפופולריות

עוד כתב אישום נגד פדופיל.

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד תמיר נזרוב (19) מיבנה, שנאשם בביצוע עבירות מין בתשע קטינות בנות 12 עד 15 באמצעות האינסטגרם והוואטסאפ.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד אלכסנדרה קרא, החל מדצמבר 2021 ועד אוקטובר 2022 פנה נזרוב לקטינות באמצעות יישומון נוני צ'אט, המאפשר להתכתב עם משתמשים אקראיים, המחוברים באותה עת ליישומון. לאחר שיח ראשוני ביישומון, עברו נזרוב והקטינות להתכתב ב-וואטספ ואינסטגרם. במהלך שיחותיו והתכתבויותיו עם הקטינות, גרם הנאשם לשתי קטינות בנות פחות מ 14 לבצע בעצמן מעשי אינוס ואף מעשה סדום וכן מעשים מגונים. עוד עולה, כי הנאשם גרם לקטינה אחרת שטרם מלאו לה 16 שנים לבצע בעצמה מעשה אינוס ומעשה מגונה, זאת לאחר שסחט אותה באיומים כי אם לא תשתף פעולה, יאתר את חברהּ וישלח לו תמונות מיניות שברשותו. עוד ביצע הנאשם מעשים מגונים בחלק מהקטינות בכך ששלח להן תמונות של איבר מינו או סרטונים בהם נראה מאונן, לעיתים אף בניגוד להסכמתן החופשית של הקטינות. באחד המקרים התחזה נזרוב לנער כבן 14 ושכנע את הקטינה לשלוח לו סרטונים בעלי אופי מיני, בהמשך איים עליה כי במידה ולא תשלח לו תמונה של החזה שלה הוא יפרסם סרטונים ששלחה לו בעבר. בחלק מהמקרים ניהל נזרוב עם הקטינות שיחות בעלות אופי מיני של "שולט-נשלט" אשר נשא אופי אלים ומשפיל כלפיהן. בנוסף, עם חלק מהקטינות ניהל נזרוב שיח על האפשרות להיפגש עמן .

במסגרת בקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד קרא, כי על פי המעשים המתוארים בכתב האישום, נזרוב פנה לקטינות והביאן לשתף עמו פעולה בשיחות בעלות אופי מיני וביצוע אקטים מיניים ברשת, בשימוש בשיח מיני כוחני, אלים ומשפיל, תוך ניצול גילן הצעיר וסקרנותן, והכל לסיפוק יצריו ודחפיו המיניים המעוותים.

החקירה בתיק נפתחה בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד 105 להגנה על קטינים במרחב המקוון, ובעקבות הדיווחים למוקד נפתחה חקירה ביחידה 105 בליוויה הצמוד של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים