מסי עם גביע העולם – התמונה הכי פופולרית אי-פעם באינסטגרם

תמונת מסי חוגג את זכיית ארגנטינה במונדיאל הוכיחה שהכדורגלן הענק עושה היסטוריה לא רק במגרש וזכתה בעשרות מיליוני לייקים ● היום, כיומיים מהעלתה, היא כבר עם כ-69 מ' לייקים ולכן - פוסט האינסטה האהוד בעולם

ליונל מסי. כובש השערים המבריק שכבש גם את אינסטגרם.

הכדורגלן הארגנטינאי המגה-פופולרי ומוכשר, ליונל מסי, פרסם ביום א' האחרון בחשבון האינסטגרם שלו את תמונתו עם גביע העולם בכדורגל, שבו זכתה ארגנטינה נבחרתו אחרי שניצחה את צרפת בגמר המונדיאל.

כבר בחלוף שעות ספורות מהעלת התמונה לרשת החברתית היא קיבלה יותר מ-65 מיליון לייקים והמספר הזה המשיך וטיפס ועדיין מוסיף לעלות. כעת, עם כתיבת שורות אלו, עומד מספר הלייקים שקיבל פוסט הניצחון הזה של מסי על 68,996,813 והדבר הופך אותו לפוסט האינסטה הפופולרי ביותר אי-פעם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

מסי צירף לתמונתו אוחז בגביע העולם בכדורגל כמה מילים וכתב שזו תמונה מאצטדיון לוסיל: "אלופי עולם!!!!!!! 🌎🏆 חלמתי את זה כל כך הרבה פעמים, כל כך רציתי את זה שעדיין לא קלטתי, אני לא מאמין. תודה רבה למשפחתי, לכל מי שתומך בי, וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שארגנטינאים, כשאנחנו נלחמים יחד ומאוחדים, אנחנו מסוגלים להשיג את מה שקבענו לעשות. הכשרון שייך לקבוצה הזו, שהיא מעל האינדיבידואלים, זה הכוח של כל הנלחמים על אותו חלום שהיה גם חלומם של כל הארגנטינאים. עשינו את זה!!!"

מסי הוסיף לפוסט המצליח מילים משיר מפורסם של אוהדי ארגנטינה: "Vamos argentina carajo" וכתב לתושבי המדינה שלו: "נתראה בקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים