מגדל הטמיעה מערך גיבוי של קומוולט עבור תשתיות הענן שלה

הפרויקט - שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים - כולל הטמעת מטאליק של קומוולט על יישומי הענן ● היוזמה שהחלה בתחילת 2022 ועתידה להסתיים בחודשים הקרובים, מבוצעת על ידי בילוקאל

עופר בן ארצי, מנהל מחלקת תשתיות במגדל חברה לביטוח.

מגדל חברה לביטוח מבצעת בימים אלו פרויקט רחב היקף, להקמת מערך גיבוי עבור תשתיות הענן ומערכות התוכנה כשירות (SaaS) הפועלות בחברה, באמצעות פתרון הגיבוי בענן מטאליק (Metallic) של קומוולט (Commvault).

הפרויקט החל בתחילת 2022 ויסתיים עם השלמת העברת כלל המשתמשים לתוכנות הענן בחודשים הקרובים, והיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

מסגרת הפרויקט, אותו מבצעת חברת בילוקאל (Belocal), יגובו באמצעות מטאליק בין היתר יישומי הענן Office365 ומערכות ה-CRM Salesforce וה-Dynamics, לצד הקבצים השמורים בשרתים של AWS, בסיסי הנתונים והשרתים הווירטואליים.

בתור אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל, המערכות והיישומים הפועלים ב-מגדל משרתים כ-4,500 עובדים ועוד כ-15,000 סוכנים.

קבוצת מגדל

קבוצת מגדל

"טבעי שנמשיך את שיתוף הפעולה יחד"

"ככל שמגדל נכנסה אסטרטגית יותר לתשתיות ויישומי ענן, כגון Office 365, סיילספורס, AWS ומערכות נוספות, נדרשנו לתת פתרון לגיבוי בצורה יעילה ועם כל הדרישות האבטחתיות," אמר עופר בן ארצי, מנהל מחלקת תשתיות במגדל חברה לביטוח. "אנו עובדים עם קומוולט שנים רבות כפתרון הגיבוי והתאוששות מאסון למערכות On Prem שלנו. לכן היה זה טבעי לבחון את פתרון הענן שלהם לגיבוי סביבות הענן. לאחר ששלב הוכחת היכולות (POC) עבר בהצלחה, היה זה טבעי שנמשיך את שיתוף הפעולה יחד".

"למטאליק יש יתרונות חשובים עבור מגדל ועבור היעדים העסקיים שלה. בראש ובראשונה מדובר על רמת האבטחה שהיא מספקת ובנוסף למהירות הגיבוי ומהירות השחזור במקרה הצורך", ציין בן ארצי. "בנוסף לכך מטאליק יודעת לגבות נתונים ממערכות ענן מגוונות כגון AWS, אופיס 365, דיינמיקס, Azure ועוד. כמו כן המערכת  קלה להטמעה. לאורך הפרויקט אנו מקבלים תמיכה ושירות מקומוולט ובילוקאל ברמה הגבוהה ביותר. הצלחנו לממש את אופן הגיבוי והתהליכים התפעוליים באופן מאובטח, שעומד בכל הסטנדרטים שהצבנו לנו כשיצאנו לפרויקט".

לדברי בן ארצי, תהליך העברת משתמשי מגדל לתוכנות הענן נמצא בימים אלו בעיצומו ובסופו יהיו אלפי משתמשים באופיס 365 וביתר היישומים. ככל שאנו מעבירים יותר משתמשים ליישומי ענן, כך מתרחב היקף הנתונים המגובה באמצעות מטאליק. מדובר בגיבויים בהיקף של מאות טרות של מידע".

אלדד בן צבי, מנהל שותפים ב-מיקרוסופט: "בתעשיית הביטוח בפרט, ובתעשיית הפיננסים בכלל, הרגישות למידע הלקוח ולהוראות הרגולציה היא בראש סדרי העדיפויות. הבחירה של מגדל ביטוח במטאליק Commvault על פלטפורמות ה-Security & Azure של מיקרוסופט מאפשרת למגדל לנהל ולאבטח את המידע, וכן לתת מענה מיידי בעת אירוע כופרה ברמה הגבוה ביותר".

כפיר שפיר, מנהל מכירות למגזר האנטרפרייז בקומוולט, אמר כי "מטאליק היא הפתרון האולטימטיבי והיחיד שערוך לגבות ולשחזר במקרה הצורך תשתיות ויישומי ענן מגוונים, במהירות רבה וברמת אבטחה גבוהה. חברת מגדל מנהלת נתונים בהיקפים גדולים, ועל כן היא צריכה את המערכת החזקה, המהירה והבטוחה ביותר לניהול, לגיבוי ולשחזור נתונים, ולכן מטאליק מתאימה לצרכיה".

שמואל ששון, מנהל מכירות למגזר האנטרפרייז ב-בילוקאל, אמר כי "צוות התשתיות של מגדל שואף תמיד להיות בחזית הטכנולוגיה, ולכן היה להם קל לאמץ את פתרון מטאליק של קומוולט. החברה מנהלת נתונים בהיקפים גדולים, ועל כן היא צריכה את המערכת החזקה, המהירה והבטוחה ביותר לניהול, לגיבוי ולשחזור נתונים, ולכן מטאליק מתאימה לצרכיה. מטאליק הוא הפתרון המתקדם בעולם מבחינה טכנולוגית, מבחינת עושר יכולות שמירת המידע ובהגנה מירבית מפני מתקפות כופר. בילוקאל גאה להיות שותפה בכירה של קומוולט, והחברות משתפות פעולה באופן צמוד ברמה הטכנולוגית והשיווקית כבר למעלה מעשור, עם עשרות לקוחות משותפים בשוק הישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים