BMC תספק תוכנה לניהול שירותים עסקיים על גבי המיינפריים החדש של יבמ

התמיכה של BMC תבוצע באמצעות פתרון מתאים לניהול תוכנה לכל רוחב הארגון ● מהחברה נמסר, כי "התוכנה החדשה עונה על צרכי הלקוחות בתחומי ההקצאה, הניהול והשליטה במרכזי הנתונים, תוך שילוב של פלטפורמות פיזיות ו-וירטואליות, ותמיכה בתהליכי העבודה במערכות ה-IT"

BMC תספק תמיכה ב-zEnterprise, ארכיטקטורת המיחשוב המרכזי החדשה של יבמ (IBM), שהושקה בשבוע שעבר. הדור החדש של המיינפריים של יבמ תומך בעבודה בו-זמנית של מגוון מערכות הפעלה, כאשר המיינפריים והמערכות המבוזרות משולבים יחד, לתוך מסגרת אחת.

התמיכה של BMC תבוצע באמצעות פתרון מתאים לניהול תוכנה לכל רוחב הארגון. מהחברה נמסר, כי "אנחנו מספקים מזה שלושה עשורים פתרונות תוכנה חוצי-ארגון, המסייעים בניהול כולל של מרכזי עיבוד הנתונים. התוכנה החדשה עונה על צרכי הלקוחות בתחומי ההקצאה, הניהול והשליטה במרכזי הנתונים, תוך שילוב של פלטפורמות פיזיות ו-וירטואליות, ותמיכה בתהליכי העבודה במערכות ה-IT".

"המערכת החדשה היא ההרחבה ההגיונית ביותר של תפיסת ניהול השירותים העסקיים (BSM) – המנחה זה מכבר את הפעילות שלנו בעולם מרכז הנתונים ההיברידי", אמר ביל מילר, נשיא היחידה העסקית של BMC לניהול שירותים בעולם המיינפרים. לדבריו, "המחשב המרכזי החדש של יבמ מאפשר ללקוחות לאחד ולשלב את השקעות החומרה שלהם, בדרך להפעלת מרכז נתונים היברידי".

מילר הוסיף, כי מחשבי ה-zEnterprise החדשים של יבמ מהווים את ההרחבה ההגיונית ביותר של עקרונות ניהול השירותים העסקיים – אל רמת החומרה. "עיצבנו את פלטפורמת ה-BSM שלנו ככזו שנועדה לפשט את עיבוד הנתונים ולקדם את המיכון של תהליכי הניהול", אמר. "זאת, בין אם בסביבת מיחשוב היברידית דוגמת ה-zEnterprise ובין אם במרכז עיבוד נתונים היברידי, המשלב שרתים פיזיים ווירטואליים. אנחנו מאפשרים ללקוחות לממש את היתרונות של פלטפורמת ניהול מאוחדת אחת במחשבים המרכזיים – במערכות מבוזרות, במערכות וירטואליות ובסביבת מיחשוב ענן".

הוא סיים בציינו, כי "יותר ויותר ארגוני IT מכירים כיום בצורך לקדם ניהול מקצה לקצה של סביבת השירותים שלהם. זה יאפשר להם לתמוך במכלול הצרכים העסקיים ולהימנע מניהול יקר של פתרונות נפרדים, המאפיינים יצרנים אחרים, ובכלל זה כאלה שאינם כוללים את המיינפריים באסטרטגיית הניהול שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים