להחיות תמונות ישנות ופגומות: העדכונים האחרונים בתוכנת פוטושופ

אדובי הכריזה על עדכונים בתוכנת עריכת התמונות, המאפשרים לשחזר תמונות ישנות ופגומות, לצד שיפורים בכלים שונים, וגם הוספת כלים לגירסת הטאבלט של התוכנה

לתקן תמונות ישנות ופגומות בגירסת פוטושופ החדש.

אדובי הכריזה בכנס השנתי שלה על עדכונים בחלק גדול ממערך התוכנה שלה, בהם שורה של תכונות חדשות בתוכנת פוטושופ – הן עבור שולחן העבודה והן עבור גירסת ה-iPad, כמו גם עדכון על התקדמות גירסת האינטרנט.

ראשית, אדובי שכללה את כלי בחירת האובייקטים כדי לשפר את הדיוק של בחירות אוטומטיות והרחיבה את רשימת הפריטים שפוטושופ יכולה לזהות בעצמה. זה מתבסס על יכולות הבחירה שהחברה הביאה לראשונה לאפליקציה ב-2020, מה שמאפשר לרחף מעל פריט בתמונה בזמן שפוטושופ מזהה אותו באופן אוטומטי ואז בוחרת אותו. עם העדכון הזה, Objection Selection יכול כעת לפי החברה לזהות דברים מורכבים כמו שמיים, בניינים, מים, צמחים, ריצוף ואדמה – אפילו הרים, מדרכות ורחובות. יש גם קיצור דרך חדש למחיקה ומילוי בלחיצה אחת (Shift + Delete), המשלב בחירת אובייקט עם מילוי באותם פריטים שהאפליקציה יכולה לזהות ולהדגיש באופן אוטומטי בתמונות.

אדובי הציגה גם מסננים עצביים בשנת 2020, תוך שימוש בבינה מלאכותית כדי לטפל בעריכת תמונות מרכבת תוך שניות. הטכנולוגיה מאפשרת פעולות שונות, כמו החלקת עור, שינוי הבעות פנים והעברת סגנונות מיצירות אמנות מפורסמות. הפעם החברה הוסיפה את מסנן Photo Restoration, שמשתמש בלמידת מכונה כדי לשחזר תמונות ישנות או פגומות. לדברי החברה, השימוש בבינה מלאכותית מאפשר לתוכנה לזהות ולתקן "שריטות ופגמים קלים אחרים".

עבור גירסת פוטושופ ב-iPad, אדובי ממשיכה להוסיף כלים שולחניים לגרסת הטאבלט. כעת ניתן בהקשה אחת להסיר רקע או מילוי. באמצעות אותה טכנולוגיה שמפעילה את Select Subject, גם ב-iPad ניתן כעת לבודד במהירות את הפריט הראשי או האדם שבתמונה ולהוסיף שכבה באופן אוטומטי כדי לנטרל את הרקע. פעולת מילוי עובדת בדיוק כמו בגירסת שולחן העבודה ומאפשרת להסיר מהתמונה חפצים או אנשים – בהקשה אחת. בנוסף, החברה שיפרה את Select Subject עבור תמונות דיוקן והוסיפה אפשרויות עריכה אוטומטית בלחיצה אחת של טון, ניגודיות וצבע אוטומטיים לחלונית המסננים וההתאמות.

לגבי גירסת האינטרנט, החברה הודיעה כי היא פועלת להרחיב את יכולות התוכנה. גירסה זו, שהושקה בשנה שעברה, עדיין מצויה בגירסת בטא מוגבלת, אך החברה מתכננת להוסיף כלים כמו בחירת אובייקטים, הסרת רקע, עריכות של Adobe Camera Raw ו-Content-Aware Fill לאפליקציה מבוססת הדפדפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים