מהפך: מספר המנויים של נטפליקס חזר לעלות

הנתון גדל ברבעון השלישי ב-2.41 מנויים, לאחר שברבעון השני הוא ירד ● המשקיעים הגיבו בחיוב והעלו את שער המנייה במסחר שלאחר סגירת שערי וול-סטריט ביותר מ-15%

הצלחה למתכונת המנוי המוזל ותומך הפרסומות שלה. נטפליקס.

אחרי רבעון שבו חלה ירידה במספר המנויים של נטפליקס, הנתון שב לעלות: מהדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ג') עולה כי הוא גדל ברבעון השלישי של השנה ב-2.41 מיליון איש. בסך הכול, מספר המנויים המשלמים של נטפליקס עמד בסוף הרבעון על 227 מיליון. כתוצאה מכך, החברה רשמה זינוק של 45% ברווח למניה ל-3.1 דולר וההכנסות גדלו ב-1% ל-7.9 מיליארד.

הנתונים הכספיים הביאו לזינוק של יותר מ-15% במסחר שלאחר סגירת שערי וול-סטריט אמש. זאת, מאחר שהמשקיעים פירשו את העלייה כחזרה למצב פעילות נורמלי אחרי הגידול הניכר במספר המנויים בתקופת הקורונה והירידה החדה בנתון, שנרשמה לאחר תקופת המגפה. רוב העלייה נרשמה באזור אסיה-פסיפיק, קרי: המזרח הרחוק – שם נרשם גידול של 1.43 מיליון מנויים, לעומת עלייה של 100 אלף בלבד באזור צפון אמריקה – ארצות הברית וקנדה.

בהנהלת החברה אופטימיים ומעריכים שעד לסוף השנה הקלנדרית יתווספו עוד 4.5 מיליון מנויים לשירותיה. עם זאת, היא צופה שההכנסות ימשיכו להיות שטוחות: נטפליקס חוזה שברבעון האחרון של השנה, ההכנסות שלה יגיעו ל-7.8 מיליארד דולר בלבד.

ספנסר ניומן, מנהל הכספים הראשי של נטפליקס, אמר במפגש עם משקיעים כי "בסיס המנויים שלנו עדיין לא עולה בקצב הרצוי. העלייה נמוכה מהציפיות, אך אנחנו בונים מומנטום, ובזה אנחנו מרוצים, אם כי אנחנו מבינים היטב שעבודה רבה עוד לפנינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים