ממשקי ה-USB עברו מיתוג מחדש

איגוד התקינה של ממשקי ה-USB פרסם שורה של לוגואים חדשים, שתלווה מעתה את מוצרי ה-USB השונים ● המיתוג SuperSpeed, שחוגג עשור, יוצא מהתמונה

כבל USB Type-c.

USB-IF, איגוד התקינה של ממשקי ה-USB, הודיע על מיתוג מחדש. הארגון פרסם שורה של לוגואים חדשים, שילוו מעתה את מוצרי ה-USB השונים. ערכת הסימולים החדשה של האיגוד מוציאה מהתמונה את המיתוג SuperSpeed, שכבר חוגג עשור.

המטרה של האיגוד היא להתאים את הלוגואים שיופיעו על מוצרי ה-USB והאריזות שלהם לעידן הנוכחי של חיבורי USB4, המבוססים על חיבורי USB Type-C – בעוד שהמיתוג של SuperSpeed מתייחס לעידן של USB3, שהיה עדיין מבוסס על ממשקים חיצוניים בחיבור USB Type-A. המטרה, לפי USB-IF, היא לשים במרכז את מה שההתקן יכול לעשות בפועל, ולהתרכז הרבה פחות מאשר בעבר בדור ה-USB שבו הוא תומך – דבר שגרם לדי הרבה בלבול בסימול של ההתקנים בדור הקודם.

שניים מהלוגואים החדשים.

שניים מהלוגואים החדשים.

הסימולים החדשים מותאמים לשימוש עם התקנים בעלי חיבור USB, כבלים וגם מטענים, עם צורת זיהוי שונה שתופיע על הקופסה או המארז של ההתקן, סימולים שיופיעו לצד חיבורים במחשבים עצמם וכדומה. כאמור, במקום לציין לאיזה דור שייך ההתקן, במקום המתאים תופיע המהירות המרבית – 5, 10, 20 או 40 גיגה-ביט לשנייה.

הסימולים החדשים ל-USB Type-c.

הסימולים החדשים ל-USB Type-c.

במקרה של כבלים שמיועדים לקשר בין התקנים למחשבים תצוין רמת ההספק המרבית שניתן להעביר באמצעות הכבל. בארגון קבעו שתי רמות הספק – 60 ו-240 וואט. יצרניות יוכלו לסמן על כבלים, במקביל להספק, גם את מהירות ההעברה המרבית.

המיתוג החדש אמור להיכנס לתוקף באופן מיידי. עם זאת, יש לשים לב שהוא יופיע רק על מכשירים/התקנים שיוגשו לאישור הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים