עומרי כספי ואשטון קוצ'ר השקיעו בסטארט-אפ בלוקצ'יין ישראלי

אנטיק, שפיתחה תשתית מבוססת בלוקצ'יין ליצירת בעלות משותפת על נכסים, סיימה סבב גיוס של שבעה מיליון דולר, בהשתתפות קרנות ההשקעה של השחקן והכדורסלן לשעבר

עומרי כספי קולע - גם בהשקעה בסטארט-אפ.

חברת ה-ווב 3 הישראלית אנטיק, שפיתחה תשתית מבוססת בלוקצ'יין ליצירת בעלות משותפת, השלימה סבב גיוס סיד בסך של שבעה מיליון דולר – כך הודיעה החברה היום (ג'). בסבב השתתפו הקרנות שבע של עומרי כספי ודיוויד ציטרון, שאף הובילה אותו, וסאונד ונצ'רס של אשטון קוצ'ר ומנהל הטאלנטים הישראלי-אמריקני גיא עוזרי, שבין הלקוחות שלו נמצאים מדונה, U2 ורד הוט צ'ילי פפרס. קרן נוספת שהובילה את הסבב היא 776, שהוקמה על ידי אלכסיס אוהניאן, מייסד רדיט.

אשטון קוצ'ר.

אשטון קוצ'ר. צילום: BigStock

אנטיק פיתחה טכנולוגיה ליצירת ארנקים דיגיטליים משותפים לרכישות שונות על בסיס רשת הבלוקצ'יין. הטכנולוגיה מאפשרת בעלות משותפת על נכסים פיזיים ודיגיטליים, וכן על קניין רוחני. באמצעות סבב גיוס זה תרחיב החברה את המחקר ואת המשך פיתוח התשתית הטכנולוגית שלה.

החברה בונה את המודלים שלה על בסיס טכנולוגיית הבלוקצ'יין את'ריום. באנטיק אומרים כי התשתית שלה מיועדת לכל עסק שמעוניין להוסיף אפשרות לבעלות משותפת למוצרים שהוא מציע. תשתית זו מאפשרת לעסקים ולאנשים פרטיים לעשות כל שברצונם עם הנכסים שבבעלותם – למכור, לספק גישה, להוסיף בעלים משותפים נוספים ועוד. כך, על פי החברה, "הגישה החדשה של אנטיק הופכת כל נכס – דיגיטלי, פיזי או IP – לנגיש לכל הצדדים המעוניינים להצטרף כבעלים, ופותחת אפיקי שימוש חדשים עבור כל אחד מהבעלים השותפים".

אנטיק הוקמה ב-2021 על ידי טל דדיה, שמשמש כמנכ"ל החברה, והיא יושבת בתל אביב ומעסיקה 15 עובדים. לדברי דדיה, "אנטיק בונה את תשתית הבעלות המשותפת עבור האינטרנט החדש, ומתמקדת בתמיכה של החזקת נכסים דיגיטליים יחד, יצירה וחיבור של קהילות שיכולות לרכוש ביחד את מה שלא יכלו לבד. בשונה מהחברות האחרות, המטרה של אנטיק היא ליצור עולם פיננסי שבו כל אחד יכול לשתף פעולה, לתאם ולהשתמש – ביחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים