המשבר בהיי-טק מגיע לטאבולה: פיטורים וקיצוץ בהוצאות

במכתב לעובדי החברה הודיעה אדם סינגולדה, מנכ"ל החברה, על מהלך של ארגון מחדש, שבמסגרתו תקצץ החברה 38 מיליון דולר בהוצאות ותפטר 6% מכוח האדם שלה, כלומר יותר מ-100 עובדים

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה.

מנכ"ל ומייסד חברת המלצות התוכן טאבולה, אדם סינגולדה, הודיע אתמול במכתב לעובדי החברה על מהלך ארגון מחדש, שבמסגרתו תקצץ החברה 38 מיליון דולר בהוצאות ותפטר 6% מכוח האדם שלה, כלומר יותר מ-100 עובדים מתוך כ-2,000 עובדים שהיא מעסיקה כיום.

בהודעתו לעובדים כתב סינגולדה, כי "החלטנו לבחון מחדש את העלויות שלנו כדי לאפשר לנו להשקיע בתחומים הקשורים לדברים שנמצאים בראש סדרי העדיפויות שלנו. הדבר יאפשר לצוותים שלנו להיות אף יותר ממוקדים ולצאת חזקים יותר מההאטה הגלובלית".

עוד ציין המנכ"ל, כי הארגון המחודש של החברה כולל בין השאר קיצוץ של 23 מיליון דולר בהוצאות שונות בתחומי השיווק והאירועים, וקיצוץ של 15 מיליון דולר בהוצאות ההוניות בשנת 2023. "בלב כבד אנו גם מצמצים את מספר העובדים שלנו בכ-6%. ההנהלה ומשאבי האנוש מנהלים את התהליך עם כל מי שמושפע מכך… זה קשה רגשית לכולנו, אך אפילו יותר לאלו שנפגעו", כתב. "נעשה כל מאמץ כדי לתמוך באלו שיעזבו אותנו, וננהג בחברינו לצוות היוצאים בכבוד ובהערכה שהם ראויים לה".

כזכור, לפני כשנה הייתה אמורה טאבולה להתמזג עם מתחרתה הישראלית אאוטבריין, אך העסקה לא יצאה לפועל. ארבעה חודשים לאחר ביטול המיזוג היא חתמה על הסכם מיזוג אחר, עם חברת ה-SPAC הישראלית ION, לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד, אך כיום נסחרת בוול סטריט בשווי של כחצי מיליארד דולר בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זה סופו של כל בלון

    עוד בועה שהגיעה לקיצה

אירועים קרובים