דוד ביסמוט מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת הענן ב-נס

ביסמוט עובד ב-נס מיום הקמתה בשנת 2000, ומשמש כמנכ"ל ITWay - תפקיד שהוא ימשיך בו גם לאחר מינויו החדש

דוד ביסמוט, מנכ"ל נס קלאוד.

אחד הוותיקים והבכירים ב-נס מוסיף להתקדם בה: החברה, שמהווה חלק מקבוצת חילן, הודיעה היום (ב') על מינויו של דוד ביסמוט לסמנכ"ל בכיר ולמנהל Ness Cloud, קבוצת הענן שלה.

ביסמוט, מהנדס מערכות מידע (BSC) מהמכון הטכנולוגי בירושלים, הוא מראשוני נס – הוא החל את דרכו בחברה עם הקמתה בשנת 2000. במהלך שנותיו ב-נס הוא ביצע בה תפקידים מגוונים, בהם מנהל פרויקטים, CTO ומנהל תחום מוצרי שליטה ובקרה (שו"ב) וסייבר. מאז 2019 משמש ביסמוט כמנכ"ל ITWay מקבוצת נס, שמציעה שירותי הגנת סייבר, האצה של טרפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית – כל זאת על גבי הענן ותוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. גם לאחר מינויו החדש ימשיך ביסמוט לכהן כמנכ"ל ITWay, שמהווה חלק אינטגרלי מקבוצת הענן של נס.

Ness Cloud היא קבוצת הענן של נס, שמאגדת בתוכה את כל עולמות הענן, מציעה ללקוחות פתרונות ענן המותאמים אליהם ומטמיעה אותם אצלם. בין התמחויות הקבוצה: יחידת מומחי ענן ו-DevOps, אוטומציה, מרכז NOC ו-SOC, ושירותי FinOps ומרכז תמיכה 24/7. הכול ניתן במודל שירותים מנוהלים.

"בעל ניסיון עשיר ומקצועי"

ביסמוט אמר כי "מטרת העל שלי היא לייצר בקבוצה מבנה הוליסטי ודינמי גם בפן הטכנולוגי וגם בפן העסקי, שיאפשר יעילות וגמישות מול הדרישות המקצועיות, המשתנות בהתאם לאתגרי השוק. עם כניסת הענן לישראל, נפעל כדי לתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר בעולמות שירותי ופתרונות המולטי קלאוד".

שחר אפעל, מנכ"ל נס, ציין כי "ביסמוט צמח בחברה מיום הקמתה, והוא בעל ניסיון עשיר ומקצועי בפן הניהולי ובפן המקצועי כאחד. מינויו מביא לידי ביטוי את תפישת החברה, שדוגלת בקידום פנימי של מנהלים בכירים ומוכשרים, ומעיד על ההון האנושי האיכותי שצמח בחברה ב-22 שנות פעילותה. אני סמוך ובטוח שבהובלת ביסמוט, קבוצת הענן של נס תוביל את עולם הענן בישראל – במגזרים הציבורי, הבריאותי, ההיי-טק ובשאר המגזרים המתפתחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים