AKT גלובל תיישם את פתרון הענן של סאפ לניהול הוצאות ונסיעות

SAP Concur היא פלטפורמה לניהול הוצאות ונסיעות, המחברת בין כל ההוצאות, הנסיעות והוצאת החשבוניות במערכת אחת, ומתחברת לכל מערכות סאפ בארגון, למערכות חיצוניות ולאפליקציות של שותפים

מימין: שרון בן-ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, ואורי עינת, משנה למנכ"ל ומנכ"ל AKT גלובל ישראל.

חברת הייעוץ AKT גלובל (AKT Global) תיישם את פלטפורמת הענן SAP Concur לניהול נסיעות עסקיות, הוצאות וחיובים. השותפות תתמקד בשוק הישראלי, שיש בו דרישה מצד ארגונים רבים לפתרון יציב ומשולב לתמיכה בסניפים הבינלאומיים וגם בצוותים המקומיים.

SAP Concur היא פלטפורמה לניהול הוצאות ונסיעות, המחברת בין כל ההוצאות, הנסיעות והוצאת החשבוניות במערכת אחת, המפשטת את התהליך עבור הארגון והעובדים. ניהול הנתונים של SAP Concur מאפשר קבלת החלטות חכמות יותר בנוגע להוצאות וחיסכון של עד מיליוני דולרים לארגונים שמשתמשים בה. SAP Concur פועלת בענן ומתחברת באופן טבעי לכל מערכות סאפ בארגון, למערכות ERP חיצוניות ולאפליקציות של שותפים.

לאחר תקופה ארוכה של הגבלות בעקבות מגיפת הקורונה, ניתן לראות כיום עלייה בהיקף הנסיעות העסקיות, אשר עשוי לחזור לסדרי הגודל של שנת 2019, טרם פרוץ המגיפה. עם זאת, התחזיות הפיננסיות והתחייבויות הארגונים בנושאים של קיימות ואיכות הסביבה מניעות אותם לבחון מחדש את מדיניות הנסיעות המקומית והבינלאומית שלהם. לצד זאת, הם זקוקים לפלטפורמה אשר תבטיח חוויה מעולה עבור כל העובדים, החל מהזמנת הנסיעה העסקית ועד לקבלת החזר עבור נסיעות ללא עיכוב.

AKT גלובל מסייעת לצוותי הנסיעות העסקיות בהטמעה ושילוב פלטפורמת SAP Concur כדי לספק חוויית עובד מעולה, אשר עומדת בקו אחד עם מדיניות מחלקת משאבי האנוש ומחלקת הכספים ומספקת תובנות בזמן אמת לניהול פרואקטיבי לצורך השגת המטרות העסקיות של הארגון.

אורי עינת, משנה למנכ"ל ומנכ"ל AKT גלובל ישראל, אמר כי, "פלטפורמת SAP Concur מאפשרת לנו להרחיב את היכולות שלנו לתחום חדש של ניהול נסיעות עסקיות. הלקוחות שלנו מבינים את הצורך בשדרוג הפתרון הנוכחי שלהם. המומחיות המקיפה שלנו בניהול חוויית עובדים, בשילוב עם מרכז המצוינות החדש שלנו של SAP Concur, יסייעו ללקוחותינו לשפר במהירות את שירותי הנסיעות העסקיות שהם מציעים לעובדיהם, תוך השגת היעדים הפיננסיים והסביבתיים שלהם".

שרון בן-ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, ציינה כי, "אנו מברכים על הרחבת השותפות עם קבוצת AKT Global בשוק הישראלי. AKT מרחיבה את פורטפוליו השירותים שלה, שמונה היום את עולמות ניהול ההון האנושי, ניהול חוויית הלקוח ועכשיו גם ניהול ההוצאות והנסיעות העסקיות. אין לנו ספק כי החיבור של סאפ עם הניסיון המוכח וההבנה המעמיקה של AKT בהטמעה וייעוץ, יניב ערך משמעותי ואסטרטגי ללקוחותינו ואף יתרום לקידום תחום ניהול ההוצאות והנסיעות העסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים