מיקרוסופט פתחה את ספריית האימוג'י בתלת ממד שלה ליוצרים

הספרייה - שבה יותר מ-1,500 מציורי ה-3D - זמינה כעת במתכונת קוד פתוח ב-GitHub וב-Figma ● החברה מזמינה יוצרים ומפתחים לתרום את חלקם למאגר, וכן להשתמש ברגשונים כאוות עיניהם, ורק באימוג'י אחד לא - מדוע?

יוצרים מוזמנים ליצור איתם או אותם. אימוג'י בתלת ממד. אילוסטרציה.

מיקרוסופט ביצעה באחרונה מהלך שישמח כנראה אמנים ואנשים יצירתיים. הענקית מרדמונד מאפשרת ליוצרים ומפתחים גישה לספריית האימוג'י בתלת ממד שלה כקוד פתוח.

למעלה מ-1,500 איורים גרפיים במתכונת 3D מופיעים בספריה, שהחברה פרסמה ב-Figma וב-GitHub – ואלו יכולים לשמש את היוצרים או לקבל מתרומתם והקריאטיוביות שלהם.

באימוג'יי ה-3D הללו אפשר כבר להיתקל ב-Microsoft Teams או ב-Windows 11, למשל, כשכל אימוג'י זמין בווריאציות שונות.

כמעט כל 1,538 הרגשונים בתלת ממד יהיו זמינים בפלטפורמות החל מאתמול (ד'), ומדובר בצעד שמיקרוסופט מקווה שיעודד יותר יצירתיות והכלה במרחב האימוג'י.


Clippy

Clippy צילום: ויקיפדיה

ג'ון פרידמן, בכיר במיקרוסופט, אמר ל-The Verge שהרעיון החל להסתובב בקרב אנשי עיצוב ו"התאים לאמונותיהם" שתוכנת קוד פתוח יכולה להביא שיפורים משמעותיים לכל האקו-סיסטם שלהם. לדבריו, גם עם אימוג'ים – המייצגים אנשים, רגשות, חיות, חפצים ודברים רבים אחרים – זה לא שונה.

לפי הדיווחים השונים, אפשר שבדרך זו מיקרוסופט גם מעוניינת לקבל את האינפוט של רבים, כדי שתוכל להגיע לדמויות או לאיורים מכילים ומגוונים ככל שניתן.

ואנקדוטה קטנה: קטלוג האימוג'י כולו זמין בפורמט וקטור (.svg) במאגרים שפורטו להלן – למעט מהדק הנייר.

הסיבה לכך היא שהאימוג'י הזה מבוסס על Clippy, העוזר הווירטואלי הכריזמטי והאייקוני מגרסאות ישנות יותר של Microsoft Office, שבשנת 2021 חזר בפורמט אימוג'י ב-Windows 11. לחברה יש כנראה סנטימנטים למהדק הנייר החביב, ואינה מעוניינת ש"זרים" יחוללו בו שינויים וינצלו את תמימותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים