סטרטסיס רוכשת יחידה בחברת הדפסת 3D גרמנית ב-43 מיליון יורו

החברה הישראלית-אמריקנית קנתה את היחידה לחומרים להדפסה פולימרית בתלת ממד של קובסטרו, שהיא חברת ספין אוף של התאגיד הגרמני באייר ● סכום העסקה עשוי להגיע ל-80 מיליון יורו, בכפוף להשגת יעדי ביצועים

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס.

חברת הדפסת התלת ממד הישראלית-אמריקנית סטרטסיס הודיעה אתמול (ב') שהיא רכשה את היחידה לחומרים להדפסה פולימרית בתלת ממד של החברה הגרמנית קובסטרו (Covestro). סכום הרכישה הוא 43 מיליון יורו והוא עשוי להגיע ל-80 מיליון, בכפוף להשגת יעדי ביצועים שפורטו בהסכם הרכישה.

הרכישה תכלול את מתקני ופעילויות המו"פ, צוותי פיתוח ומכירות באירופה, ארצות הברית וסין, כ-60 חומרי ייצור להדפסה פולימרית בתלת ממד של קובסטרו וכן את הקניין הרוחני שמגיע אתם, לרבות מאות פטנטים ובקשות פטנט.

קובסטרו היא חברה שנוסדה בספטמבר 2015 כחברת ספין אוף של התאגיד הדרמני באייר, והמטה שלה יושב בעיר הגרמנית לברקוזן. היא מייצרת מגוון חומרי גלם המבוססים על פוליאוריטן ופוליקרבונט, וכוללת, כאמור, גם את יחידת ההפסה הפולימורית בתלת ממד, שאותה סטרטסיס רכשה. קובסטרו הציגה אשתקד הכנסות של 15.9 מיליארד יורו ורווח נקי של 1.6 מיליארד. נכון לסוף השנה שעברה, היא מעסיקה קרוב ל-18 אלף עובדים.

סטרטסיס היא חברה שמורכבת משתי חברות שהתמזגו, שלשתיהן שורשים ותיקים: סטרטסיס עצמה, שנוסדה ב-1989 במינסוטה, ואובג'ט, שהוקמה ב-1998 בישראל. המיזוג ביניהן אירע ב-2012. מדובר בחברת הדפסה בתלת ממד, שפיתחה שיטת הדפסה שמשתמשת בפולימרים רגישים לקרינה אולטרה סגולה. המדפסות שלה מיועדות בעיקר לשוק הארגוני, אם כי יש לה פעילות גם בשוק המדפסות הביתיות – תוצאה של הרכישה של את מרקטבוט. בין היתר, היא פיתחה את המדפסת Infinite Build בשיתוף שני תאגידי ענק אמריקניים – בואינג ופורד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים