פרולינק תטמיע מערכת לניהול גישה בקבוצת מנורה מבטחים; ההיקף: כמיליון שקלים

מערכת אבקסה שתוטמע, תאפשר למנורה מבטחים לבצע תחקור, בקרה ואכיפת הרשאות באופן מרכזי ולעמוד בדרישות רגולטוריות ● אייל דורון, מנהל הפרויקט במנורה מבטחים: "נחזק את אבטחת המידע בהיבטי מיפוי הרשאות, זיהוי משתמשים כפולים, חשבונות יתומים ועוד. הפרויקט יאפשר לנו לעבור למודל של הרשאות על פי תפקידים. המערכת תסייע בתהליכי חקר הרשאות קיימות ובביצוע הדמיות של תפקידים"

קבוצת מנורה מבטחים תיישם מערכת לניהול הרשאות גישה לעובדיה ולסוכניה. היקף הפרויקט, במסגרתו תוטמע מערכת Access Governance של אבקסה (Aveksa), עומד על כמיליון שקלים. את ההטמעה תבצע פרולינק ניהול זהויות. הפרויקט החל לפני כחודש וצפוי להסתיים עד סוף 2010.

יישום המערכת יאפשר למנורה מבטחים לבקר ולאכוף באופן שוטף את הרשאות הגישה למאות מערכות IT בארגון בצורה מדויקת, ומנקודה אחת. המערכת תספק כלי בקרה ומסגרת עבודה, שיאפשרו לארגון לעמוד בתקנות וברגולציות הנדרשות מארגוני ביטוח ופיננסים, כמו גם תקנות אבטחת מידע. היא תטפל בניהול הרשאות הגישה של אלפי הסוכנים העובדים מול הקבוצה, כמו גם בעובדיה. אבקסה פועלת בעולם ממשל וניהול הגישה בארגונים, והיא שותף OEM של נובל (Novell). פתרונותיה בארץ משווקים באמצעות חברת ההפצה Arrow ECS, נציגת נובל.

אייל דורון, מנהל הפרויקט במנורה מבטחים, אמר כי "הטמעת המערכת נועדה לספק מענה לדרישות רגולציה, שמטרתן לבקר את מערך ההרשאות ביישומים ולעקוב אחר השינויים בהרשאות ובאישורי ההרשאות".

הוא הוסיף, כי בין היתר, תסייע המערכת גם לממש את ה-SOD – תקנות אבטחת מידע ואכיפה, להפרדת תפקידים ולמניעת הרשאות סותרות. כך, אמר, "נוכל לחזק את אבטחת המידע בהיבטי מיפוי הרשאות, זיהוי משתמשים כפולים, חשבונות יתומים ועוד. הפרויקט יאפשר למנורה מבטחים לעבור למודל של הרשאות על פי תפקידים. המערכת תסייע בתהליכי חקר הרשאות קיימות ובביצוע הדמיות של תפקידים".

לדברי עופר גיגי, מנכ"ל פרולינק, "תחום ניהול הגישה הופך בהדרגה לחלק בלתי נפרד מאבטחת המידע בארגונים גדולים, בעיקר כאלה הנתונים לרגולציות. בעוד בארגונים רבים דואגים בעיקר למתן הרשאות למשתמשים חדשים והסרתן בעת סיום העבודה, על פי תהליכי ניהול זהויות מסורתיים, הרי תפיסה זו מאפשרת עליית מדרגה ביכולת הבקרה והאכיפה של הרשאות – גם על מערכות שאינן מטופלות בתשתית IDM, תוך שילוב של המנגנונים העסקיים בארגון". הוא הוסיף כי " למערכת יש תפיסה עסקית, והיא מספקת כלים המתאימים לשימוש על ידי הנהלת החברה ומחלקות הבקרה והרגולציה, תוך מתן תמונת מצב רחבה ומלאה בכל זמן למנהלים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים